• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Powerhouse-KD…
907BFF7A-86A6-4470-AED1-15A7E115057B.jpeg

Vad är trådomdömet om Roja Reckless?
Har testat för rätt länge sedan och vet att jag då inte riktigt klickade men vet att jag ändrat mig förut från ”meh” till ”ja!’ några gånger.
När jag läser om den så borde den träffa hyfsat rätt ändå tycker jag…

Har testat för rätt länge sedan och vet att jag då inte riktigt klickade men vet att jag ändrat mig förut från ”meh” till ”ja!’ några gånger.
En av de mest underskattade och minst omtalade Roja! Hade nog passat dig perfekt 😊

Vet att även @Tjabo ger den dubbla tummar upp!

Senast ändrad:
  • Like
Reactions: S.L
Testade för någon månad sen och tyckte då att det var nästan lite bra att en Roja var lite meh, men jag kommer säkert ändra mig till ja också.

Ni som har handlat på Beautinow - hur lång tid tog det? Ska till Thailand på lördag, vill gärna ha några parfymer som väntar när jag kommer hem. Vill mindre gärna att de skickas tillbaka.

FAAAN!!
Vad är tipset för att rädda parfymen i flaskan?
(tappade den i golvet och det blev alltså ett litet hål på ena hörnet)
Eftersom jag precis är påväg att dra så tejpade jag bara en massa lager över hålet just nu, men vad borde jag göra långsiktigt??

ani-broken.jpg

Finns tomma plastflaskor att köpa.

Om man inte är en sissy-sprayer så ser det ut att vara ungefär en användning kvar baserat på mängden i flaskan. Så dra på dig resten när du kommer hem sen slänger du flaskan bara! 😊🙌🏻

Skämt åsido, köp en tom glasflaska som du kan dekantera över i.

Jag hade nog hellre behållit flaskan, lite ihoplappad, än att kludda med att hälla över till annan flaska. Det ser ju minst lika tråkigt ut det med, menar jag. Laga med något som inte riskerar att kontaminera juicen. Silikon eller nåt, nu är man ju inte kemist men nåt jäkla material som tål lite stänk utan att kontaminera.

Pajjade ju en flaska för ett tag sen. Tog mig i kragen o beställde en ny glasflaska på Amazon. I kväll hälde jag över parfymen i den nya, flyttade etiketten och upptäckte dessutom att original korken passade på den nya flaskan! (blev nästan som ny)

1675889172509.png

Beställde precis samples av Penhaligons Blazing Mr Sam och Endymion Concentré.

Testat Endymion concentré tidigare men behöver ett sample för att jämföra med colognevarianten...vilken är bäst? :) Blazing mr sam har man hört mkt gott om, men inte haft möjlighet att testa :)

Beställde precis samples av Penhaligons Blazing Mr Sam och Endymion Concentré.

Testat Endymion concentré tidigare men behöver ett sample för att jämföra med colognevarianten...vilken är bäst? :) Blazing mr sam har man hört mkt gott om, men inte haft möjlighet att testa :)

Blazing mr sam är grym! Men jag fick kass longevity av den. Köpte denna istället:

I min mening väldigt lik men bättre prestanda.

Tillbaka
Topp