• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
CC860C82-DBAB-4A60-8EFB-ADE9BB587C40.jpeg

Gamblar lite idag, solen skiner och fåglarna kvittrar. Dottern är vinterkräksjuk och jag behöver all kraft i världen för att orka med livet. OBI får mig alltid på bra humör! Den stora risken är ju om man själv blir sjuk och förknippar doften med en oral magsäckstömning för all framtid.

0535836D-7E23-4C8F-A7FC-9942BB470AD5.jpeg

Har haft flera krånglande saker från Origines. De har löst det bra. En Chanel stals i franska posten och fastnade i Marseille. De skickade en ny direkt. En annan Caron som har extremt klen hals som knappt går att posta gick sönder flera gånger i frakt. Tror den tredje de skickade på rad höll posthanteringen. Men det har alltid löst sig.

Det som är mest synd är att de verkar ha sumpat statusen som Chanel-åf. De låg riktigt bra i pris på Chanel jämfört med NK.

Till slut kom paketet iaf fram från My Origines, allt i sin ordning. Men frakten måste vara något av det långsammaste jag varit med om sen Internet skapades. 15 dagar efter lagd beställning på en vara som de har i lager (och verkar faktiskt vara just frakten som tagit tid för fick tracking nummer 1 eller 2 dagar efter beställningen).

Jepp. Om du gillar däckverkstäder så kör!
Tror @Sthlm-Nicklas kör den.
Jag såg det men han har inte svarat och tycks vara baserad i GBG, föredrar alltid snabb leverans här hemma i stan😂 har skrivit till honom, dock utan svar än så länge

MV Agusta. Parfymen som även kan göra en sosse cool för en kväll.
Klart jag säger köp på den! Kan tyvärr ej skicka ett prov nu.
Men vill du inte ha den köper jag den av dig sen.
Jag har kanske testat 1200 parfymer senaste åren och den är med på top 40 iallafall.
Jag har 2st, så det säger väl något. Men man måste gilla lite udda, är du en Creed kille
kan du kanske skippa den.

Men tjejerna gillar den inte eller så är det fel på mina tjejer...
12.jpg

MV Agusta. Parfymen som även kan göra en sosse cool för en kväll.
Klart jag säger köp på den! Kan tyvärr ej skicka ett prov nu.
Men vill du inte ha den köper jag den av dig sen.
Jag har kanske testat 1200 parfymer senaste åren och den är med på top 40 iallafall.
Jag har 2st, så det säger väl något. Men man måste gilla lite udda, är du en Creed kille
kan du kanske skippa den.

Men tjejerna gillar den inte eller så är det fel på mina tjejer...
12.jpg
Creed är inte min grej.

Har en levande samling med sju konstanta inslag:

1. Upper Class av Royal Crown
2. Oud Colonia av ADP
3. Naxos av Xerjoff
4. Kredo av Nishane
5. Monarch av BTV
6. Hacivat av Nishane
7. Oud Bleu av FDB

Rullar mycket samples, just nu inne i en tung BTV runda. Torero är högst upp på önskelistan och efter den Blue Sapphire.

Tror MV Augusta kan vara en hit för mig!

Senast ändrad:
Har haft flera krånglande saker från Origines. De har löst det bra. En Chanel stals i franska posten och fastnade i Marseille. De skickade en ny direkt. En annan Caron som har extremt klen hals som knappt går att posta gick sönder flera gånger i frakt. Tror den tredje de skickade på rad höll posthanteringen. Men det har alltid löst sig.

Det som är mest synd är att de verkar ha sumpat statusen som Chanel-åf. De låg riktigt bra i pris på Chanel jämfört med NK.
Rätt säker på att Chanel slutat med återförsäljare. De har sina egna butiker där de säljer nu och på typ NK. Iaf detta jag fått berättat för mig av personer som jobbar där.

Creed är inte min grej.

Har en levande samling med sju konstanta inslag:

1. Upper Class av Royal Crown
2. Oud Colonia av ADP
3. Naxos av Xerjoff
4. Kredo av Nishane
5. Monarch av BTV
6. Hacivat av Nishane
7. Oud Bleu av FDB

Rullar mycket samples, just nu inne i en tung BTV runda. Torero är högst upp på önskelistan och efter den Blue Sapphire.

Tror MV Augusta kan vara en hit för mig!
Du har ju väldigt bra smak iallafall! Har provat alla dem där, OBI är lätt lätt en av favoriterna.
Jag har tyvärr fastnat i Roja träsket som jag försöker ta mig ur, har haft Roja typ varje dag senaste månaden.
Så kan det inte fortsätta, måste in i Bortnikoff och Adi ale Van träsket. Fire sapphire och Blue sapphire är med
på min top 20 tror jag. Jag är dock extra svag för Chariot. Det är dem 3 BTV som jag har. Försöker
provar lite mer TF nu också, allt för att variera lite mer. Här är dem som ska stanna i samlingen, har tyvärr mycket annat också som inte är lika bra.
Hur många SHL har du provat, där finns flera fina dofter.

123.jpg

Senast ändrad:
Du har ju väldigt bra smak iallafall! Har provat alla dem där, OBI är lätt lätt en av favoriterna.
Jag har tyvärr fastnat i Roja träsket som jag försöker ta mig ur, har haft Roja typ varje dag senaste månaden.
Så kan det inte fortsätta, måste in i Bortnikoff och Adi ale Van träsket. Fire sapphire och Blue sapphire är med
på min top 20 tror jag. Jag är dock extra svag för Chariot. Det är dem 3 BTV som jag har. Försöker
prova lite mer TF nu också, allt för att variera lite mer. Här är dem som ska stanna i samlingen, har tyvärr mycket annat också som inte är lika bra.
Hur många SHL har du provat, där finns flera fina.

123.jpg
Mumsigt 😍😍

provar lite mer TF nu också, allt för att variera lite mer. Här är dem som ska stanna i samlingen, har tyvärr mycket annat också som inte är lika bra.

123.jpg
Tack - jag gör mitt bästa som man säger. SHL har jag testat men aldrig riktigt fastnat för. Känns som man blivit otroligt snäv i paletten men jag träffar sällan rätt. Så som många andra i tråden är jag en köptorsk så det är tur att andrahandsvärdet är bra på niche👍

Jag är ju medlem i ”våga vägra Roja-klubben” så jag hoppas du tar dig ur missbruket😂

Har beställt Augusta av Meyer på FB nu, hatar att vänta så länge som en vecka på ett prov, och man är bortskämd av Tarek som löser Malmö till Stockholm på 24 h på något sätt…

123.jpg
Småsåssig samling ändå. Vad gillar du min nya profilbild? 😆

Var köper man tomma kvalitativa typ 5ml sprayflaskor?
De flesta jag hittar är från Kina eller USA.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp