• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Sparar ni era ytterkartonger? Vi ska flytta och jag inser att jag sparat de flesta. Tar emot lite att slänga dem men varför skulle jag behålla dem?
IMG_2717.jpeg
Sparar alla

DD:

1682188953995.jpeg

Varje gång jag har denna så inser jag två saker:

1. Fragrantica är värdelöst och har noll koll
2. Fan va bra den är

Hittade denna av en slump via en bekant (för de som hängt med ett tag har jag en bekant med tusentals parfymer). Glömde den typ och sprang på den igen i Luca Turins Perfumes, a guide A-Z. Turin ger den ett bra betyg och en särskild rekommendation.

Så hur luktar den då?

Alltså typ som en cuba libre, dock inte söt, och att du luktar på en icke tänd cigarr och lagerblad samtidigt. Väldigt märkligt men onekligen ballt!

Rekommenderas!

Har också funderat på den, men känner inte att jag kan stötta creed när dom levererar parfymer som håller 2 timmar till deras priser :(

Någon erfarenhet av Hacivat Nishane.

Finns bra mycket bättre anledningar att inte stötta Creed, här är några:.

• Ägs av Blackrock (världens största investerare i vapen)
  • Har blåljugit om sin historia ända sen Olivier Creed drev upp bolaget (de har absolut inte gjort parfymer så länge, de gjorde kläder)
  • Underminerar konstant sina parfymörer och låtsas som att Olivier är den som gör dofterna (Pierre Bourdon har tex gjort ett gäng av dem)
  • Ljuger om vem dofterna är till för (kungar, kändisar etc som aldrig haft något med bolaget att göra).
  • Otroligt inkonsekventa i sitt skapande, kan fan inte göra två batchar som är likadana.

Pissbolag med pissägare och pissparfymer. Med det sagt är några av deras alster ruskigt bra:

- Green Irish Tweed, Millesime imperial, Bois d Portugal, Royal oud osv.

Finns bra mycket bättre anledningar att inte stötta Creed, här är några:.

• Ägs av Blackrock (världens största investerare i vapen)
  • Har blåljugit om sin historia ända sen Olivier Creed drev upp bolaget (de har absolut inte gjort parfymer så länge, de gjorde kläder)
  • Underminerar konstant sina parfymörer och låtsas som att Olivier är den som gör dofterna (Pierre Bourdon har tex gjort ett gäng av dem)
  • Ljuger om vem dofterna är till för (kungar, kändisar etc som aldrig haft något med bolaget att göra).
  • Otroligt inkonsekventa i sitt skapande, kan fan inte göra två batchar som är likadana.

Pissbolag med pissägare och pissparfymer. Med det sagt är några av deras alster ruskigt bra:

- Green Irish Tweed, Millesime imperial, Bois d Portugal, Royal oud osv.

Snyggt, hört att dom är svin, men inte varför. Tack för infon, räcker för att jag inte ska köpa creed.

Tillbaka
Topp