• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Var inne på NK igen för att ge Aventus en ny chans (frekvent användare under dom goda åren) och den är verkligen så dålig! Luktade generisk billig tvål? Jag minns när 3 sprut fyllde ett helt rum med rökig annanas! Visst Creed tjänar bra med pengar fortfarande, men varför inte köpa in de riktigta råvarorna och istället dubbla priset? Hade köpt direkt

Var inne på NK igen för att ge Aventus en ny chans (frekvent användare under dom goda åren) och den är verkligen så dålig! Luktade generisk billig tvål? Jag minns när 3 sprut fyllde ett helt rum med rökig annanas! Visst Creed tjänar bra med pengar fortfarande, men varför inte köpa in de riktigta råvarorna och istället dubbla priset? Hade köpt direkt

Ägs av ett Investment bolag vara enda intresse är att maximera intäkter. Den konstnärliga delen av parfymskapande (i den mån den funnits tidigare) är nog närapå helt borta.

DD:
66700B7D-8A6D-4F35-B03B-4C223F140B8F.jpeg

Fick denna och en Halston 1-12 i ett byte, båda 80-talare och fortfarande inplastade. Vet inte hur nuvarande versioner är men denna är riktigt fin om man gillar det gubbiga dna’t.

Tips på dofter utan sillage typ? Tänker mig en bra hemmakväll-doft. Frugan kan vara lite kinkig så mest något för handleden, som är hudnära men ändå ger en bra doft när man luktar på handleden? Haha..

Gillar Oud, gärna något lite muskigt!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp