Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad fick du för svar om Scandal?
Jag accepterade 500kr i ersättning.Vad fick du för svar om Scandal?![]()
Vilken gillar du bäst av dessa?
Jag gillar den, men är ju 50+Vilken gillar du bäst av dessa?
Jag funderar på att köpa Scandal, men har inte doftat på den tidigare. Vad tycker du om den?
Finns så många bra beskrivningar på Fraggan etc.Jag gillar den, men är ju 50+
@S.L kan säker beskriva doften på ett bra sätt.
Annars är Danger riktig bra och uppskattas säkert av dom flestas.
Vilken är din favorit?Finns så många bra beskrivningar på Fraggan etc.
För mig är Scandal väldigt nära den arketypiska fougeren. Den är tack vare blommorna dock lite mjukare än andra klassiska dofter inom denna kategori. Verkligen tidlös och en jäkla fin doft. Kan dock inte säga att den är min favorit från Roja, det varierar konstant beroende på omständigheterna (humör, väder, aktivitet etc).
Haha, beror som sagt helt på när du frågar.Vilken är din favorit?![]()
Blev ju riktigt sugen när jag först hörde att Russian Adam skulle släppa en oud-kollektion, något han är erkänt bra på.
Sen när jag förstod att det rörde sig om destillerade oud oljor som är utspädd med alkohol (något man kan göra på egen hand om man så vill) för att bli sprejbara så känns det rätt ointressant för mig.
Jag är inte så mycket för oud oljor/attarer, som har sina begräsningar när det kommer till doftprofil, utan föredrar parfymformatet som har en annan möjlighet att vara mer mångfacetterade och komplexa.
De kommer säkert att vara grymt bra, men eftersom det inte finns någon möjlighet att testa innan så är det ju blindköp som gäller. Och som du säger så med den ytterst limiterade upplagan som gäller för några av de kommer de ju att sälja slut inom loppet av minuter när de släpps.
Jag tror inte direkt det kommer att bli nån billig historia heller, utan jag blir inte förvånad om man får betala runt 3000-4000:- för en flaska på 22ml. Förmodligen lite mer för vissa utav dem. Kinam räknas exempelvis som den dyraste och mest sällsynta oudolja som finns, så priset kan nog dra iväg för den.
Lite dyrare än vad jag trodde till och med. Men det är ju en fin rabatt om man köper hela setet för pangpriset $2500...
![]()
Ja jämfört med Roja blir det mesta prisvärtPtja, billigare än en Roja Haute Luxe till retail-pris.![]()
Nytt på g från Guerlain?
![]()
Japp, de verkar släppas samtidigt.Den här är väl också ett nytillskott?
![]()
Känns lite pucktvåa över det hela, Xerjoff var ju långt före med konceptet.
Hahah, sant!Känns lite pucktvåa över det hela, Xerjoff var ju långt före med konceptet.
Hacivat är inte min tekopp, läste inte notlistan utan såg bara namnet.
Ah, jag råkade trycka på Havicat X. Två nya Havicat flankers alltså…Hm, så här ser det ut när jag kollar:
![]()
Verkar ju riktigt Nice, såg oxå Ani X som man bara måste prova! Stod mer citrus i öppningen, låter som en potentiell sommar freshie med bra bas i.