Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att de promotar 22% på Roja… jag hittar inte en enda Roja i shoppen
Vaffanculo! Hiram Green är ju inte på rea!
Har du konto där sedan tidigare?Kul att de promotar 22% på Roja… jag hittar inte en enda Roja i shoppen![]()
Länge sedan jag handlade där.Man måste nog varit aktiv kund på senare tid. Det var längesedan jag köpte något och jag får heller inte upp märkena eller sale sidan.
Ah snyggt! Trodde man kunde sökaHar du konto där sedan tidigare?
De finns där men bara på,själva sale sidan,
![]()
Finns nån fler också, Oceania tex.
Svarar mig själv för uppmärksamhet. Haha ingen som kan komma med inspel? Vill ha en bra sommardoft som sitter lite. Creed Viw satt en timme max.Är Jpg Le Beau något att ha som sommardoft? Och isf. Edp eller Edt?![]()
Är den värd att köpa ?![]()
Bra pris på Creed Viking Cologne
NejÄr den värd att köpa ?![]()
Tack för snabbt och tydligt svar
Var nära. Men efter att ha läst recensioner om framförallt performance och åsikten här ovan lät jag bliHaha. Jag slog till på en. Vill minnas att den var bra när jag doftade på den förra året.
Gillar annars den vanliga vikingen som jag också har
Svarar mig själv för uppmärksamhet. Haha ingen som kan komma med inspel? Vill ha en bra sommardoft som sitter lite. Creed Viw satt en timme max.
Sommar/sommar eller vår/sommar?
Jag tjatar om denna varje år men The fragrance kitchen - Cosmos är en aquatisk doft typ som costa azurra men med betydligt mkt bättre longevity.
Roja Oceania är också grym i samma genre. Helt ok prestation för denna typ av doft. Även Isola blu bör ticka dina boxar!
Guerlain - Homme (mint, rom - mojito på flaska) är också en favorit på sommaren.
Perris - Mandarino di sicilia är en riktigt fin sommardoft, likaså Arancia. Inga prestationsmonster men inte dåliga vid högre antal spray.
Jag gillar också Fahrenhet Aqua men den är diskad och svår att få tag i.
Om du vill ha något lite mer tropiskt men ändå niche är Bortnikoff - Amber Cologne grym. Körde den igår, frangipani i överflöd. Bra longevity.
Vill du ha en aquatisk doft som sitter i veckor är Megamare eller Boadicea - Aqua Sapphire ditt givna val. Men en rejäl varning på bägge kring både projektion och longevity. Vi snackar DAGAR inte timmar.
Av de sommardofter jag äger har denna bäst tryck i. (Är lite speciell och kanske inte för alla men den är helt klart på min topp3 lista och den med bäst longevity av mina sommardofter)Tackar tackar.. mig gör det ärligt inget om det är generiskt, designer, niche eller vad som. Det viktigaste är performance och longlivety. Min hud kan typ ej bära fräscha dofter. Så gärna monster haha lr lite tyngre, men som funkar på sommaren. Därav jag tänkte JPG Le male bleau Edp, men skulle vilja ha något utlåtande innan.
Guerlain - Homme låter ju najs. Den ska jag prova.
Tömde halva Armani Adg edp förra sommaren . Ingen jättekul doft. Men funkade någorlunda. Testat Xerjoff 40knots, aventus, viw, u name it. Men allt försvinner efter dryga Timmen. Därav jag älskar höst och vinter rent doftmässigt xD
Om du gillar Aventus, så kanske ökända Nishane - Hacivat kan vara något. Inget fel på hållbarhet där.Tackar tackar.. mig gör det ärligt inget om det är generiskt, designer, niche eller vad som. Det viktigaste är performance och longlivety. Min hud kan typ ej bära fräscha dofter. Så gärna monster haha lr lite tyngre, men som funkar på sommaren. Därav jag tänkte JPG Le male bleau Edp, men skulle vilja ha något utlåtande innan.
Tömde halva Armani Adg edp förra sommaren . Ingen jättekul doft. Men funkade någorlunda. Testat Xerjoff 40knots, aventus, viw, u name it. Men allt försvinner efter dryga Timmen. Därav jag älskar höst och vinter rent doftmässigt xD
Tackar tackar.. mig gör det ärligt inget om det är generiskt, designer, niche eller vad som. Det viktigaste är performance och longlivety. Min hud kan typ ej bära fräscha dofter. Så gärna monster haha lr lite tyngre, men som funkar på sommaren. Därav jag tänkte JPG Le male bleau Edp, men skulle vilja ha något utlåtande innan.
Ägt och gjort mig av med..något i den fick mig att må illa..haha men bra tipsOm du gillar Aventus, så kanske ökända Nishane - Hacivat kan vara något. Inget fel på hållbarhet där.
Är nog ananas-tonen som får.mig att må illa. Annars gillar jag denDen senaste versionen av homme har bäst longevity. Jag har en äldre edp, edt och en special-version som gjordes med pinifarina. Men den nya edpn har bäst performance.
Nån nämnde Hacivat - den bör du pröva. Hade det inte varit för min avsky av ananas i parfym hade jag haft den. Bra performance minst sagt.
Vågar man slå till i blindo på G Homme?Den senaste versionen av homme har bäst longevity. Jag har en äldre edp, edt och en special-version som gjordes med pinifarina. Men den nya edpn har bäst performance.
Nån nämnde Hacivat - den bör du pröva. Hade det inte varit för min avsky av ananas i parfym hade jag haft den. Bra performance minst sagt.
Vågar man slå till i blindo på G Homme?
Done and done. Tack så mycket
Tycker denna flyger lite under radarn, otypisk ”S.L doft” men till sol, shorts och piké så träffar den rätt här iaf,Svarar mig själv för uppmärksamhet. Haha ingen som kan komma med inspel? Vill ha en bra sommardoft som sitter lite. Creed Viw satt en timme max.