MisterStefan
Basic
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glömde bort att det var nationaldagen idag, annars hade det såklart blivit SweDoft- Tre Kronor som dagens doftval.
Du borde väl ha firat igår.Glömde bort att det var nationaldagen idag, annars hade det såklart blivit SweDoft- Tre Kronor som dagens doftval.
Korrekt, men har dock inte någon dansk parfym att förära Grundlovsdagen med.Du borde väl ha firat igår.
En till ny,Namnet låter oerhört passande för mig
Skulle vara försiktig, qatar är ju en doft som många gillar men ingen älskar.skatteåterbäring innebär att det kryper lite för mkt i köpfingrarna. Man kanske skulle försöka köpa en RD - Qatar ändå trots mina bekymmer oud/ros. Klickade bra med just den förra gången jag testade vill jag minnas.
Är helt fel säsong, en doft som jag inte borde gilla och för dyr för att köpa utan att vara säker. Med den faktan i ryggen känns ju ett köp oundvikligt?
Ja är väl det som är risken.Skulle vara försiktig, qatar är ju en doft som många gillar men ingen älskar.
Jag har en flaska men den står ju mest och dammar. Skulle satsa på att köpa någon doft som är klockren för dig.
Vad spanar du mer på?
Ja är väl det som är risken.
Det där med klockren doft är ju svårt eftersom det skiftar varenda dag
Inte hunnit testa Oligarch/Isola Blue som verkar kul… BtV - Monarch har stått alldeles för länge på köplistan, Nishanes nya X-serie lockar. Var sugen på Elysium Intense men insåg rätt snabbt att alla parfymdårar på Youtube var toksponsrade att säga att den inte alls var särskilt lik Elysium PC vilket den verkar vara. Sweetie Aoud lockar också (ibland vill man bara dofta bageri @Tjabo).
Sen är ju FdB Noir Intense på listan också tillsammans med Nishane Kredo och listan fortsätter
Framförallt bra bicepsMail call! Jäkligt offseason men ändock ett måste i samlingen!
Framförallt bra biceps
Framförallt bra biceps
Hahah! Roliga ni!Ja jävlar! Niklas måste burit många tunga parfymlådor för att uppnå de där Arnold-armarna!
Den doftar, enligt noterna på Fragrantica, farligt nära att jag måste avbryta min anti-Roja kampanj. Kan man köpa sig ett par ml kanske?DD: https://www.fragrantica.com/perfume/Roja-Dove/Semi-Bespoke-No-24-56685.html
Lätt, luftig, lekfull gourmandblommig historia som inte alls känns typisk Roja men precis lika, om inte mer välstämd än de flesta av ”hans” kreationer.
Helt ok, fortfarande i gränslandet vad avser sötma för mig personligen men den bästa LNDH versionen jag testat.Tycks sakna den där irriterande vanilj-noten. Bra skit?