• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

IMG_1567.jpeg

Glad nationaldag på er!
sweden-flag-icon-isolated-on-white-background-free-vector.jpg

Senast ändrad:
skatteåterbäring innebär att det kryper lite för mkt i köpfingrarna. Man kanske skulle försöka köpa en RD - Qatar ändå trots mina bekymmer oud/ros. Klickade bra med just den förra gången jag testade vill jag minnas.
Är helt fel säsong, en doft som jag inte borde gilla och för dyr för att köpa utan att vara säker. Med den faktan i ryggen känns ju ett köp oundvikligt?

skatteåterbäring innebär att det kryper lite för mkt i köpfingrarna. Man kanske skulle försöka köpa en RD - Qatar ändå trots mina bekymmer oud/ros. Klickade bra med just den förra gången jag testade vill jag minnas.
Är helt fel säsong, en doft som jag inte borde gilla och för dyr för att köpa utan att vara säker. Med den faktan i ryggen känns ju ett köp oundvikligt?
Skulle vara försiktig, qatar är ju en doft som många gillar men ingen älskar.
Jag har en flaska men den står ju mest och dammar. Skulle satsa på att köpa någon doft som är klockren för dig.
Vad spanar du mer på?

kslike

Skulle vara försiktig, qatar är ju en doft som många gillar men ingen älskar.
Jag har en flaska men den står ju mest och dammar. Skulle satsa på att köpa någon doft som är klockren för dig.
Vad spanar du mer på?

kslike
Ja är väl det som är risken.
Det där med klockren doft är ju svårt eftersom det skiftar varenda dag 😂
Inte hunnit testa Oligarch/Isola Blue som verkar kul… BtV - Monarch har stått alldeles för länge på köplistan, Nishanes nya X-serie lockar. Var sugen på Elysium Intense men insåg rätt snabbt att alla parfymdårar på Youtube var toksponsrade att säga att den inte alls var särskilt lik Elysium PC vilket den verkar vara. Sweetie Aoud lockar också (ibland vill man bara dofta bageri @Tjabo).

Sen är ju FdB Noir Intense på listan också tillsammans med Nishane Kredo och listan fortsätter 😂

Ja är väl det som är risken.
Det där med klockren doft är ju svårt eftersom det skiftar varenda dag 😂
Inte hunnit testa Oligarch/Isola Blue som verkar kul… BtV - Monarch har stått alldeles för länge på köplistan, Nishanes nya X-serie lockar. Var sugen på Elysium Intense men insåg rätt snabbt att alla parfymdårar på Youtube var toksponsrade att säga att den inte alls var särskilt lik Elysium PC vilket den verkar vara. Sweetie Aoud lockar också (ibland vill man bara dofta bageri @Tjabo).

Sen är ju FdB Noir Intense på listan också tillsammans med Nishane Kredo och listan fortsätter 😂

Det vill man inte alls. Blä.

Styrelsemöte idag, då kör jag såklart Orto Parisis Terroni med 25 spray. Lika bra att markera pondus sekund ett.

Eller inte...

Blir denna:

375x500.30981.jpg

Fick sample av @S.L på denna i senaste batchen. Och även om jag normalt sett inte älskar vetiver (Indonesiskt/Haitiskt jävla ogräs liksom) så är denna riktigt fin. Den är allt jag ville att Tom Fords - Grey vetiver skulle vara. Rätt perfekt för dagens ändamål.

Köpte en VIW förra veckan - har inte haft den på 7-8 år. Det är faktiskt riktigt bra. Det får man ge Creed.

Funderar på att testa Royal Oud igen eftersom denna gick så bra.

Tillbaka
Topp