Låter spännande. Hittar ingen butik som säljer i "närheten" tips? Eller har du en flaska att avyttra?Tycker denna flyger lite under radarn, otypisk ”S.L doft” men till sol, shorts och piké så träffar den rätt här iaf,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter spännande. Hittar ingen butik som säljer i "närheten" tips? Eller har du en flaska att avyttra?Tycker denna flyger lite under radarn, otypisk ”S.L doft” men till sol, shorts och piké så träffar den rätt här iaf,
Min flaska stannar tyvärr.Låter spännande. Hittar ingen butik som säljer i "närheten" tips? Eller har du en flaska att avyttra?![]()
Ser den nämnas som sommardoft ibland men har svårt att förstå det, är det namnet som gör det? Doften i sig är ju en rätt söt amber? Får inga sommar/akvatiska vibbar alls av den.Drömmen vore ju en 40knots med bra performance![]()
Jag tycker den funkar super nu i värmen. Sålde min till polaren som kör den hela tiden när vi spelar golf.Ser den nämnas som sommardoft ibland men har svårt att förstå det, är det namnet som gör det? Doften i sig är ju en rätt söt amber? Får inga sommar/akvatiska vibbar alls av den.
Ska googla runt lite annars kan det vara ett alternativMin flaska stannar tyvärr.
Körde den nu idag när jag kom hem efter jobbet och tog en sväng till stranden efter jobbet med dottern (8 år) som plötsligt och spontant proklamerade att ”den här parfymen du har nu är kanske den bästa av alla dina parfymer”.
Köpte min flaska från Fragrance & Art i Sundsvall.
Kan splitta av min men portot härifrån (DK) är 50kr.![]()
Aqua Sextius
Aqua Sextius, the original name of the famous town of Aix-en-Provence, the city of 100 fountains, where the time flows in the rhythm of its oh, so legendary, thermal sources… Inspired by this amazing place that hosted their love and their union, Julien and Madalina imagined an “Extrait de...fragrancesandart.com
Åh du har lite olika le male. Är sugen på den gamla godingen igen, funka Blaeu på sommaren?Vad tycker panelen om min samling? Har lite svårt för nischparfymer. Pegasus funkar fint för mig, den är ju på gränsen mellan nisch och desginer. Haltane är dock lite för mycket nisch för min del, så den lär säljas. Men vad bör jag köpa istället för den, vad tycker ni saknas i samlingen?
![]()
Hade flera olika varianter av le male. Men tycker dessa tre är bäst. Blaeu funkar perfekt på sommaren, ”projektar” inte mycket men sitter kvar väldigt länge.Åh du har lite olika le male. Är sugen på den gamla godingen igen, funka Blaeu på sommaren?
Vilka är det du har och varför är dem bäst ?Hade flera olika varianter av le male. Men tycker dessa tre är bäst. Blaeu funkar perfekt på sommaren, ”projektar” inte mycket men sitter kvar väldigt länge.
Kanske byta ut Haltane mot:Vad tycker panelen om min samling? Har lite svårt för nischparfymer. Pegasus funkar fint för mig, den är ju på gränsen mellan nisch och desginer. Haltane är dock lite för mycket nisch för min del, så den lär säljas. Men vad bör jag köpa istället för den, vad tycker ni saknas i samlingen?
![]()
Hade dessa. Dom jag har är Ultra male, le male le parfum och le blaeu. Dom är bäst eftersom samtliga tre är kvar väldigt länge och håller hela dagen, är enligt mig dessutom kontorsvänliga.Vilka är det du har och varför är dem bäst ?nyfiken
Tycker Layton luktar te från Lipton…Kanske byta ut Haltane mot:
![]()
Parfums de Marly Pdm Layton Man Edp 75 Ml (Clear) - 2310 kr | Boozt.com
Se Parfums de Marly Pdm Layton Man Edp 75 Ml (Clear) - 2310 kr | Shoppa beauty online. Snabb leverans & enkel retur | Boozt.comwww.boozt.com
Vi ser ut att ha samma smak. Kan också rekommendera PdM Layton och Tom Ford Noir Extreme.Vad tycker panelen om min samling? Har lite svårt för nischparfymer. Pegasus funkar fint för mig, den är ju på gränsen mellan nisch och desginer. Haltane är dock lite för mycket nisch för min del, så den lär säljas. Men vad bör jag köpa istället för den, vad tycker ni saknas i samlingen?
![]()
Tack för tipset ang Tom Ford, vet du var man kan hitta Layton billigt? Begagnad eller nytt kvittar.Vi ser ut att ha samma smak. Kan också rekommendera PdM Layton och Tom Ford Noir Extreme.
Vad menar du med ”för mycket niche”? Vill nog hävda att PdM är rätt masspleasing över lag. I samma fack som typ moderna Tom Ford parfymer.Vad tycker panelen om min samling? Har lite svårt för nischparfymer. Pegasus funkar fint för mig, den är ju på gränsen mellan nisch och desginer. Haltane är dock lite för mycket nisch för min del, så den lär säljas. Men vad bör jag köpa istället för den, vad tycker ni saknas i samlingen?
![]()
Håller med! Jättesvår att sätta fingret på. Fin men inte mindblowing, den har en plats i samlingen för att frugan gillar denDagens.
Eftersom det fortsatt är vårtemperatur ute så funkar den här bra.
@eau.m.g frugan uppskattade tipset.
För mig är det en märklig kreation.
Den har ngt lite old school över sig men även en del lite modernare inslag. Tycker den påminner om annat men också ingenting.
![]()
Så sanslöst bra…Dagens pass i trädgården avklarat, EMD/KD:
![]()
Ja namnet är verkligen inte passandeHåller med! Jättesvår att sätta fingret på. Fin men inte mindblowing, den har en plats i samlingen för att frugan gillar den
Tycker namnet är helt fel dock!
Layton var ofta på kampanj för nåt år sedan men numera ligger de högt i pris, tyvärr.Tack för tipset ang Tom Ford, vet du var man kan hitta Layton billigt? Begagnad eller nytt kvittar.
Namnet låter oerhört passande för mig!Nytt på g från Bortnikoff,
![]()
Tuxedo eller Moustasche EDP. Helst den första, men den andra duger.Vad tycker panelen om min samling? Har lite svårt för nischparfymer. Pegasus funkar fint för mig, den är ju på gränsen mellan nisch och desginer. Haltane är dock lite för mycket nisch för min del, så den lär säljas. Men vad bör jag köpa istället för den, vad tycker ni saknas i samlingen?
![]()