• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD: Casamorati - Mefisto Gentiluomo

IMG_2697.jpeg

Hade en Xerjoff-period för nåt år sen men har sålt allt med undantag från denna. Den är inte revolutionerande på något vis men ibland vill jag bara lukta gott. Älskar dessutom både viol och iris men framförallt är denna citrus. Xerjoffs syntetiska woody/amber bas tar inte över för mycket heller!

IMG_2698.jpeg

DD: Casamorati - Mefisto Gentiluomo

IMG_2697.jpeg

Hade en Xerjoff-period för nåt år sen men har sålt allt med undantag från denna. Den är inte revolutionerande på något vis men ibland vill jag bara lukta gott. Älskar dessutom både viol och iris men framförallt är denna citrus. Xerjoffs syntetiska woody/amber bas tar inte över för mycket heller!

IMG_2698.jpeg
En av de mest kompletta dofter som finns! Sanslöst bra.

• Like
Reactions: S.L
Den senaste versionen av homme har bäst longevity. Jag har en äldre edp, edt och en special-version som gjordes med pinifarina. Men den nya edpn har bäst performance.

Nån nämnde Hacivat - den bör du pröva. Hade det inte varit för min avsky av ananas i parfym hade jag haft den. Bra performance minst sagt.
Homme på armen och Jpg Beau på andra. Trevligt so far, tack

Snyggt! Den där måste jag testa. Var inte alls imponerad av Imagination.
Har också Imagination och jag gillar den, dock förstår jag folk som inte klickar med den. AS är mer linjär och har typ de bästa toppnoterna jag upplevt. Blir lite muskig och träig i drydownen men ändå bra. Dock lite klenare sillage och longevity än t ex Imagination men kommer funka bra som en ”dumb reach” när tempen ligger över 25+….

Tillbaka
Topp