Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick med några samples när jag handlade på Kicks. Testade nyss Montblanc Legend...har för mig att den är rätt hypad. Helt seriöst, den doftar ju till 100 % som PDM Percival? Hade aldrig kunnat märka skillnaden.
Also, ser att det finns en edp version? Någon som testat den?
Måste köra ett riktigt test imorgon. Verkligen positivt överraskad.
![]()
Funkar edp på sommarn ?Har inte provat Legend EdT men har en flaska av EdP hemma. Påminner som sagt väldigt mycket om PDM Percival. Har läst mig till att EdP är lite mörkare (lite rökigare?) än EdT. En trevlig lättsam doft som funkar till det mesta.
Funkar edp på sommarn ?![]()
Alright! Performance på edt är sådär...samtidigt är den skitbillig så det är ju bara att spraya på.Har inte provat Legend EdT men har en flaska av EdP hemma. Påminner som sagt väldigt mycket om PDM Percival. Har läst mig till att EdP är lite mörkare (lite rökigare?) än EdT. En trevlig lättsam doft som funkar till det mesta.
Haha fan sant!Svenska sommaren är ju snart över![]()
Jag har kört den några dagar under sommaren på kontoret som är hyfsat svalt, det funkar. Men utomhus när det är varmt skulle jag välja något lättare (brukar bli Versace Pour Homme då som jag tycker är riktigt prisvärd).Funkar edp på sommarn ?![]()
EdP är helt OK gällande performance men ingen beast mode. Tror dock att jag blir lite näsblind, brukar märkas när jag kommer hem och tar av mig kläderna och märker att det fortfarande luktar rätt mycket av dem.Alright! Performance på edt är sådär...samtidigt är den skitbillig så det är ju bara att spraya på.
Nerja igen, då är det sommarfavoriterna som dammas av igen……![]()
Så är det, har ju hela sommarkollektionen här nereDu har väl sommar 6 mån om året ändå? Den där bör ju gå varm tänker jag![]()
Så är det, har ju hela sommarkollektionen här nere. Och denna är väl den som brukas mest.
Äntligen! Blev KD för mig!Apropå att jag blir förbannad på att jag köper Roja…
Incoming:
![]()
Såldes ju här på forumet för 650kr för inte länge sedan, låg ute jättelängeSemesterns fjärde parfym
Hermès Hermessence - Poivre Samarcande (Partial)
![]()
Blindköp på Tradera från solstolen. Hela Hermessence serien (Jean Claude Ellenas motsvarighet till Chanel, Dior et als lyxkollektioner) är betydligt mer okänd än de andra. Den kändaste är väl Ambre Narguile. Samtliga är horribelt prissatta.
Denna kostar 504USD. (https://www.hermes.com/us/en/product/poivre-samarcande-eau-de-toilette-V38170/).
Jag betalade 1000 sek ink frakt för den. Det kanske (!) den är värd. Vi får se .
Såldes ju här på forumet för 650kr för inte länge sedan, låg ute jättelänge
![]()
Yes! Funderade på att nypa den men min sambo avskyr denHumor! Cuir d’Ange är ju riktigt bra!
Yes! Funderade på att nypa den men min sambo avskyr den![]()