• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
E474F44E-6696-44B1-9468-FACEA5938810.jpeg

Jag känner snubben som har märket. Det var han som startade nordiska parfym-konnässörer en gång i tiden. (Inte så aktiv där längre). Kan säkert fixa online-köp om vi är ett gäng som ska ha.
Skulle vara roligt att testa, aldrig kört på såna naturella deos.
Dom hade några dofter som va intressanta :)

Hur ser ni på vinterparfymer i sommartider? Jag kör alla parfymer året runt men drar ner på antal sprays.

2 sprays side effect idag och på väg till kontoret :)
Tidpunkten på dygnet spelar roll också. Nu på sommaren så kör jag en del "vinterdofter" fast då på kvällen.
Sen spelar det ju en avgörande roll var på jorden man befinner sig såklart. Spanjorerna hade ju kallat denna sommaren vi har för "kylig höst" och slängt sig efter det tunga artilleriet direkt. Så kollar man på fragrantica om sommar/vinter-rekommendationer - så får man ha med sig en nypa skandinaviskt salt.

Tillbaka
Topp