Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nostalgitripp?
Hur tänker ni med deodorant?
![]()
Använde Brut när gents hade de i sortimentet. Senaste tiden mest dennaNostalgitripp?
Hur tänker ni med deodorant?
![]()
Hittar ingenstans på sidan där man kan köpa dom, dom ser intressanta utDessa deodoranter är faktiskt rätt bra om man gillar de här giftfria sakerna:
Everyday Friday
everydayfriday.se
Man måste vara mer noggrann när man applicerar bara. Missar man en del av armhålan kan de bli fiasko.![]()
Hittar ingenstans på sidan där man kan köpa dom, dom ser intressanta ut![]()
Hittar ingenstans på sidan där man kan köpa dom, dom ser intressanta ut![]()
Skulle vara roligt att testa, aldrig kört på såna naturella deos.Jag känner snubben som har märket. Det var han som startade nordiska parfym-konnässörer en gång i tiden. (Inte så aktiv där längre). Kan säkert fixa online-köp om vi är ett gäng som ska ha.
Kan rekommendera Rosenserien/Sweden Eco annars!Skulle vara roligt att testa, aldrig kört på såna naturella deos.
Dom hade några dofter som va intressanta![]()
Skulle vara roligt att testa, aldrig kört på såna naturella deos.
Dom hade några dofter som va intressanta![]()
Ska dra hem en sådan från någon av sajterna som saluför dom tänkte jagApelsin och lavendel är grym. Han gör parfymer också. Har hjälp honom testa ut lite olika spår.
Blir medlem varje gång jag ser en sån här sen får jag inga erbjudanden och kan inte logga in…![]()
Måste som vanligt ha varit medlem sedan innan.![]()
Spray Parfums: Scopri le Migliori Fragranze per Ogni Occasione
Esplora le esclusive fragranze di Spray Parfums. Profumi di alta qualità per ogni stile. Trova la fragranza che parla di te!www.sprayparfums.com
Hur ser ni på vinterparfymer i sommartider? Jag kör alla parfymer året runt men drar ner på antal sprays.
2 sprays side effect idag och på väg till kontoret![]()
Tidpunkten på dygnet spelar roll också. Nu på sommaren så kör jag en del "vinterdofter" fast då på kvällen.Hur ser ni på vinterparfymer i sommartider? Jag kör alla parfymer året runt men drar ner på antal sprays.
2 sprays side effect idag och på väg till kontoret![]()
Någon som provat?
Köper nog en flaska, om någon inte sågar den totalt![]()
Nä, så det får väl bli en flaska på test.Har du testat DS Durga? Deras dofter är rätt speciella. Jag kan uppskatta dem som tester men inte haft något behov av hel flaska.
Nä, så det får väl bli en flaska på test.
Verkar vara skumma