• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Har så mycket jag skulle vilja testa men i denna värme så blir det helst YOSLY från ELdO, fantastiskt fräsch!
8C1A83C8-4663-4FA3-AEA7-E8B954721392.jpeg

https://www.fragrantica.com/perfume/Etat-Libre-d-Orange/You-Or-Someone-Like-You-43531.html

Kollat nu. Dekant kan du köpa i Facebook- gruppen som länkats tidigare. Men hela flaskan kostar typ lika mycket överallt. Den är ytterst sällan rabatterad!
Fan, hade ju hoppats att nu när jag för en gångs skull hittar nåt annat än creed att den fans till bra pris :D Tack för återkoppling. ska leta efter FB gruppen du nämner.

Fan, hade ju hoppats att nu när jag för en gångs skull hittar nåt annat än creed att den fans till bra pris :D Tack för återkoppling. ska leta efter FB gruppen du nämner.

Parfym: splittar och dekanter heter den. Kolla efter Tarek Tiger. Han har den! Köpte en 10a av extraiten av honom! Älskar också den doften.

Färdigtränat och färdigbadat, nu blir det test av lite nytt!
”Next Tee” - Pont Des Arts
C2FC4A24-422A-4DC8-BF01-C56934CFAB9B.jpeg
403D2DF5-B7AB-495A-AB15-65C11A2A8EB6.jpeg

Ojojoj vad elegant fräsch denna är! Inleder med kryddiga citrusnoter och övergår mot en grönare/träigare bas.
Känns som att performance/projektion kan vara rätt begränsad men den ger ändå rejäl mersmak...

Du borde göra en ”best of” av alla du testar! :)
Det kommer, fler dofter än tid :hilarious:

Är de bra köper jag en flaska, är det okej/bra hamnar de i en ”bra hög” och en ”inte för mig” sortering.
Guerlain & Xerjoff dofterna har imponerat stort än så länge.

Hela samlingen kommer att åka för er som är sugna när näsan har sorterat klart ;)

Någon som kan rekommendera en doft som ligger så nära Bvlgari MAN och håller en hel dag. Verkar som inte Bvlgari Man (orginalet) finns kvar.

Är den värd all hype?
Blommig och med en av de snällaste oud.
Oftast när man tänker på flaskor med oud i så brukar de va dominerande och ”starka”
För vinter/kallt väder då de kan vara kraftig doft i värme.

Bra men inte blindbuy värd.
Prova först, är ändå 2k flaska.

• Like
Reactions: S.L
Det blev till att skicka efter ett par till idag från Aaron.

Jasmine Narcotic och Deviant. Var ska detta sluta. Får nog gå igenom allt han har snart:confused:...
---
Boss bastard har blivit en klar favorit. Ändrar sig lite varje gång jag testar den men på samma tema och stabiliseras efter hand. Känns mer och mer som ur flaskan nu.

Ozone är jag mer tveksam till om den passar mig. Nja... Fin men kanhända inte riktigt min grej ändå.

Gillar dolce Amalfi och 1888, inte testat mefisto. Dolce Amalfi sötare, 1888 mer krydda och pepprig i mitt tycke. Gillar även naxos. Jag tycker man känner igen DNAt i Xerjoff vilken är riktigt bra!

Jasmine Narcotic och Deviant. Var ska detta sluta. Får nog gå igenom allt han har snart:confused:...
---
Boss bastard har blivit en klar favorit. Ändrar sig lite varje gång jag testar den men på samma tema och stabiliseras efter hand. Känns mer och mer som ur flaskan nu.

Ozone är jag mer tveksam till om den passar mig. Nja... Fin men kanhända inte riktigt min grej ändå.

---

Kul! Jag väntar på bla ozone och boss bastard! Hur är performance och projektion för dig? Har väldigt höga förväntningar på hans dofter efter alla hyllningar här!

Tillbaka
Topp