Japp mig blir ni inte av med i denna tråd, har kikat lite i trådenoch köpte på mig ett par flaskor. Jobbar man på flygplats så har man lite rabatt i taxfree![]()
![]()
snyggt! Paco Rabanne är en personlig favorit. Riktigt old school.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp mig blir ni inte av med i denna tråd, har kikat lite i trådenoch köpte på mig ett par flaskor. Jobbar man på flygplats så har man lite rabatt i taxfree![]()
![]()
Japp tacksnyggt! Paco Rabanne är en personlig favorit. Riktigt old school.
Man trodde det förut då den var slut överallt under lång tid men nu är den restocked igenÄr det Oud Monarch som är diskad, är det den som är bra?
En annan fråga, någon som kan rekommendera någon söt
doft som typ är sweet/candy inspirerad. Tänker typ une nuit a doha,
candy aoud hållet, den ska vara söt, candy, sweet.
Ja, ni fattar, söta udda dofter?
Är det Oud Monarch som är diskad, är det den som är bra?
En annan fråga, någon som kan rekommendera någon söt
doft som typ är sweet/candy inspirerad. Tänker typ une nuit a doha,
candy aoud hållet, den ska vara söt, candy, sweet.
Ja, ni fattar, söta udda dofter?
Man trodde det förut då den var slut överallt under lång tid men nu är den restocked igenJag har en split av den åt dig sen!
Hmm… Anka Kus - Jezebel! Päron, choklad, vanilj, animalisk, muskig. Inte direkt godis men animalisk, gotisk efterrätt! Gav bort min sample till @Tjabo då jag köpte en flaska.
Toppen. Tack för svarOud monarch är en choklad-oud-doft. En av Bortnikoffs bästa i min bok. Och då ogillar jag starkt gourmander. Men hantverket i den är riktigt bra.
Du har väl Khôl de Bahrein? Har du testat:
Om du vill upp i pris (vi är ju inte sossiga) så påstås Strangelove NyC vara vassa. De har bl.a denna:
Såg den till salu i nån grupp på Facebook dessutom.
Toppen. Tack för svar
Jag har khol de behrein, den är bra.
Ska forska lite i era tips.
Tack!
Candy har jag 5st, mkt bra doft!Du har väl både Candy och fruity Aoud? Annars får du köpa dem. Även Roja - Bahrein och Saudi borde kunna funka (även om de inte är spot on i beskrivningen).
Hört mycket gott om Paco Rabanne, hur är prestandan?Japp mig blir ni inte av med i denna tråd, har kikat lite i trådenoch köpte på mig ett par flaskor. Jobbar man på flygplats så har man lite rabatt i taxfree![]()
![]()
Du frågar mig som om vore jag kunnig på parfym områdetHört mycket gott om Paco Rabanne, hur är prestandan?
Candy har jag 5st, mkt bra doft!
Fruity påväg i ett byte.
Bahrein och Saudi har jag o Nicke letat efter ett år, haha
Spenderat en dag på hotell och luktat mer hotellchef än hotellchefen. Drygt ett år sen jag hängde här inne i tråden senast men inte slutat lukta gott för det.
![]()
Japp! Hoppar in på deltid och lägger pussel i bokningssystem.Jobbar du med hotell?
Inte BahrainHar inte @Notorious Niklas kommit över dem?![]()
Inte BahrainFick napp på en flaska i England men personen ville inte skicka internationellt. Saudi har jag ju själv men ingen över åt Nicke
![]()
Vilken jäkla klassiker
Ja, ibland kan "oud" upplevas lite som "kejsarens nya kläder"...DD:
![]()
Tillsammans med Creed Royal Oud en av de minst “oudiga” oud dofterna?
Jag skulle slänga in oud vert intense bland de minst oudiga också. Den har betoning på vert, inte oud..DD:
![]()
DD:
![]()