Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är väl framför allt Russian Oud II för min del, som jag aldrig haft möjlighet att testa. Det var väl ungefär fem år sen den fanns tillgänglig att köpa senast.![]()
Ottoman Empire IV, Siberian Musk III, Russian Oud II, Walimah II, Chinese Oud II.
Något som lockar? @Nic
Fick med mig lite ny doft hem från Göteborg, bland annat Oud Rosewood. Imorgon blir det layering med denna och Rouge Trafalgar. Kanonfin kombination.
![]()
Synd att den är diskad...
Grattis!!Bra vecka detta, inte för min plånbok men för samlingen.
Incoming:
![]()
![]()
![]()
![]()
Alla 5 är helt underbara. men min Dior top 5 ser ut så här:En av Diors absolut bästa i min bok!
Min personliga topp 5:
1. Cuir Cannage
2. Oud Rosewood
3. Leather Oud
4. Oud Isaphan
5. Ambre nuit
Bra med högre pris, då blir det mindre Sosse-stämpel eller hur @Sthlm-NicklasSåg att min överlägsna favoritparfym inte längre kräver kölista ala' Rolex och går att köpa direkt från NK online numera. Känns som den gått upp ganska mycket i pris, men kan minnas fel. Blir nog en backup-flaska snart...
Såg att min överlägsna favoritparfym inte längre kräver kölista ala' Rolex och går att köpa direkt från NK online numera. Känns som den gått upp ganska mycket i pris, men kan minnas fel. Blir nog en backup-flaska snart...
Jag är väldigt nöjd med samlingen. Inte provat några wow dofter på senaste tiden. Men tar gärna emot tips. Några av mina favoriter har jag hittat genom denna trådDu har varit ovanligt tyst. Slutshoppat?![]()
Jag har tappat det också. Efter coronan i vintras tycker jag knappt något luktar wow längre som sagt. Mest rena freshies känns ok, och halvfreishies som Tuxedo.Jag är väldigt nöjd med samlingen. Inte provat några wow dofter på senaste tiden. Men tar gärna emot tips. Några av mina favoriter har jag hittat genom denna tråd![]()
Jag är lyckligtvis imun mot covid-19. Men jag känner nu att en doft måste vara så bra så att den ersätter någon på min top 40 lista. Och det är ju ganska svårt för dofterna där är riktigt bra. Men det gäller bara att prova fler och fler. Tillslut hittar man någon som är wow!Jag har tappat det också. Efter coronan i vintras tycker jag knappt något luktar wow längre som sagt. Mest rena freshies känns ok, och halvfreishies som Tuxedo.
Jag är väldigt nöjd med samlingen. Inte provat några wow dofter på senaste tiden. Men tar gärna emot tips. Några av mina favoriter har jag hittat genom denna tråd![]()
Genre spelar ingen roll.Vilken genre?
Några jag fastnat för på sistone:
Roja - Chypre extraordinaire (köpt)
Roja - Great Britain (köpt)
Dior - Cuir Cannage (köpt)
Royal Crown - Ytzma (köpt)
Royal crown - Celebration (köpt)
Bogue - MEM (köpt)
Spirit of Dubai - Majalis (inte köpt)
Genre spelar ingen roll.
Har dock inte provat cannage eller majalis. Så det måste jag göra![]()
10 prolle, det var inte mycket?Testade den på flygplatsen i Istanbul i vintras. Den är 10% bättre än Moustache. Helt klart.
Men min favorit från YSL är:
Köp då, feta flarran, vad väntar du på? Löning eller?@Zorin Nu kan jag köpa den utan att skämmas! Haha
Väntar på mitt sms lånKöp då, feta flarran, vad väntar du på? Löning eller?![]()