• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
IMG_3009.jpeg

Ruskigt fin den där!

• Like
Reactions: S.L
A3C7E710-A4F9-4470-BDD3-C612BD57DAE8.jpeg

Ottoman Empire IV, Siberian Musk III, Russian Oud II, Walimah II, Chinese Oud II.

Något som lockar? @Nic
Ja det är väl framför allt Russian Oud II för min del, som jag aldrig haft möjlighet att testa. Det var väl ungefär fem år sen den fanns tillgänglig att köpa senast.
Övriga äger jag sen tidigare i nån eller flera versioner. Skulle så klart gärna vilja testa dem med, för om de skiljer sig tillräckligt mycket från tidigare versioner skulle ett köp även kunna vara intressant där.

Min senaste flygresa med SAS resulterade i en krossade Creed Aventus... vill pröva nått nytt så köpte Sauvage Dior Elixir, helvete vilket tryck! Sitter fan kvar i kläderna efter tvätt 😅

Bra med högre pris, då blir det mindre Sosse-stämpel eller hur @Sthlm-Nicklas

Testade den på flygplatsen i Istanbul i vintras. Den är 10% bättre än Moustache. Helt klart.
Men min favorit från YSL är:

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    311.8 KB · Visningar: 11
Jag har tappat det också. Efter coronan i vintras tycker jag knappt något luktar wow längre som sagt. Mest rena freshies känns ok, och halvfreishies som Tuxedo.
Jag är lyckligtvis imun mot covid-19. Men jag känner nu att en doft måste vara så bra så att den ersätter någon på min top 40 lista. Och det är ju ganska svårt för dofterna där är riktigt bra. Men det gäller bara att prova fler och fler. Tillslut hittar man någon som är wow!:D förhoppningsvis...

Jag är väldigt nöjd med samlingen. Inte provat några wow dofter på senaste tiden. Men tar gärna emot tips. Några av mina favoriter har jag hittat genom denna tråd :D

Vilken genre?

Några jag fastnat för på sistone:

Roja - Chypre extraordinaire (köpt)
Roja - Great Britain (köpt)
Dior - Cuir Cannage (köpt)
Royal Crown - Ytzma (köpt)
Royal crown - Celebration (köpt)
Bogue - MEM (köpt)
Spirit of Dubai - Majalis (inte köpt)

Vilken genre?

Några jag fastnat för på sistone:

Roja - Chypre extraordinaire (köpt)
Roja - Great Britain (köpt)
Dior - Cuir Cannage (köpt)
Royal Crown - Ytzma (köpt)
Royal crown - Celebration (köpt)
Bogue - MEM (köpt)
Spirit of Dubai - Majalis (inte köpt)
Genre spelar ingen roll.
Har dock inte provat cannage eller majalis. Så det måste jag göra :)

Tillbaka
Topp