• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Japp mig blir ni inte av med i denna tråd, har kikat lite i trådenoch köpte på mig ett par flaskor. Jobbar man på flygplats så har man lite rabatt i taxfree 🤙🤙
16920260347528335887715164605479.jpg

snyggt! Paco Rabanne är en personlig favorit. Riktigt old school.
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Är det Oud Monarch som är diskad, är det den som är bra?

En annan fråga, någon som kan rekommendera någon söt
doft som typ är sweet/candy inspirerad. Tänker typ une nuit a doha,
candy aoud hållet, den ska vara söt, candy, sweet.
Ja, ni fattar, söta udda dofter?
 
Är det Oud Monarch som är diskad, är det den som är bra?

En annan fråga, någon som kan rekommendera någon söt
doft som typ är sweet/candy inspirerad. Tänker typ une nuit a doha,
candy aoud hållet, den ska vara söt, candy, sweet.
Ja, ni fattar, söta udda dofter?
Man trodde det förut då den var slut överallt under lång tid men nu är den restocked igen 😁 Jag har en split av den åt dig sen! 🙏

Hmm… Anka Kus - Jezebel! Päron, choklad, vanilj, animalisk, muskig. Inte direkt godis men animalisk, gotisk efterrätt! Gav bort min sample till @Tjabo då jag köpte en flaska.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Är det Oud Monarch som är diskad, är det den som är bra?

En annan fråga, någon som kan rekommendera någon söt
doft som typ är sweet/candy inspirerad. Tänker typ une nuit a doha,
candy aoud hållet, den ska vara söt, candy, sweet.
Ja, ni fattar, söta udda dofter?

Oud monarch är en choklad-oud-doft. En av Bortnikoffs bästa i min bok. Och då ogillar jag starkt gourmander. Men hantverket i den är riktigt bra.

Du har väl Khôl de Bahrein? Har du testat:


Om du vill upp i pris (vi är ju inte sossiga) så påstås Strangelove NyC vara vassa. De har bl.a denna:


Såg den till salu i nån grupp på Facebook dessutom.
 

Sthlm-Nicklas

Panerai
2-Faktor
Man trodde det förut då den var slut överallt under lång tid men nu är den restocked igen 😁 Jag har en split av den åt dig sen! 🙏

Hmm… Anka Kus - Jezebel! Päron, choklad, vanilj, animalisk, muskig. Inte direkt godis men animalisk, gotisk efterrätt! Gav bort min sample till @Tjabo då jag köpte en flaska.

Oud monarch är en choklad-oud-doft. En av Bortnikoffs bästa i min bok. Och då ogillar jag starkt gourmander. Men hantverket i den är riktigt bra.

Du har väl Khôl de Bahrein? Har du testat:


Om du vill upp i pris (vi är ju inte sossiga) så påstås Strangelove NyC vara vassa. De har bl.a denna:


Såg den till salu i nån grupp på Facebook dessutom.
Toppen. Tack för svar :)
Jag har khol de behrein, den är bra.
Ska forska lite i era tips.
Tack!
 

Tobb

Cartier
2-Faktor
Hört mycket gott om Paco Rabanne, hur är prestandan?
Du frågar mig som om vore jag kunnig på parfym området 🙈 Men jag gillar den. Fräsh, sportig. Vid första sniff på flaskan tyckte jag den liknade en aftershave jag har , old spice, men när jag sprayade den så kom ett helt annat djup och andra toner. Jag kör den som dagens doft, ska se hur länge den sitter i 🤙🤙
 
Topp