En bra dag!För att travestera Edward Blom; ”när vi bryter köpstopp - då bryter vi köpstopp rejält”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En bra dag!För att travestera Edward Blom; ”när vi bryter köpstopp - då bryter vi köpstopp rejält”
Tack vare dig!En bra dag!
Är det en stol du kör som bakgrund? Blir jäkligt schyssta bilder. Du har ett visst DNA i dina bilder. Man känner igen dem direkt på fragrantica!
Tack! Det är ett tallriks/bordsunderlägg i fejkläder, tar bilderna i en trappa i kåken där jag har fönster både i vägg och tak, vilket ger ett bra naturligt ljus dagtid. Ska ta en bild på min ”studio setup” vid tillfälle för att visa hur ’avancerat’ det är.Är det en stol du kör som bakgrund? Blir jäkligt schyssta bilder. Du har ett visst DNA i dina bilder. Man känner igen dem direkt på fragrantica!
Återkommer i ärendet, körig dag.@S.L
Sitter och har fått för mig att beställa hem en klassiker av något och har landat i Guerlain, och gjord av deras sista "Master Perfumer" inom familjen - Jean Paul Guerlain.
Så då blir det antingen Habit Rouge eller Héritage. Men vilken jäkla version av alla tusen versioner ska man rikta in sig på? Har inte luktat på ett skvatt av någon av dem.
Habit Rouge lockar med sin citrustopp och lädernot i botten. Men finns där ens en lädernot man kan uppfatta?
Héritage lockar med likheter till vissa jag gillar under "reminds me of" på fraggan, men lika många jag inte gillar (väldigt spretiga förslag).
Ja, är i valet och kvalet. Vilken är vinnaren i din egen bok? Och sen har vi ju Edt eller Edp...?
Ngn som provat ngn av dessa från Guerlain:
?
- Cherry Oud
- Tobacco Honey
Är du inte rädd för begn. har du ett stalltips här:Har vi några absoluta favoriter här i tråden som passar hösten och vintern väl? Senast jag var här inne var det otroligt mycket snack om Rochas Moustache - kanske får ge den ett försök?
Har vi några absoluta favoriter här i tråden som passar hösten och vintern väl? Senast jag var här inne var det otroligt mycket snack om Rochas Moustache - kanske får ge den ett försök?
Tack för det, ska in och kika!Diskad sedan länge så enbart tillgänglig på andrahandsmarknaden, samlare etc.
Dyker upp ibland på Parfumo Souk.
Verkar ligga en tester (utan kork) ute där nu: https://www.parfumo.com/Users/Patience/Souk/Item/2327091
Man måste ha konto och inloggad för att se pris och kontakta säljare.
1. Nu ska vi inte luras. Du ska ha båda.@S.L
Sitter och har fått för mig att beställa hem en klassiker av något och har landat i Guerlain, och gjord av deras sista "Master Perfumer" inom familjen - Jean Paul Guerlain.
Så då blir det antingen Habit Rouge eller Héritage. Men vilken jäkla version av alla tusen versioner ska man rikta in sig på? Har inte luktat på ett skvatt av någon av dem.
Habit Rouge lockar med sin citrustopp och lädernot i botten. Men finns där ens en lädernot man kan uppfatta?
Héritage lockar med likheter till vissa jag gillar under "reminds me of" på fraggan, men lika många jag inte gillar (väldigt spretiga förslag).
Ja, är i valet och kvalet. Vilken är vinnaren i din egen bok? Och sen har vi ju Edt eller Edp...?
Såklart! Chypre är en vinnare, orientaliska dofter samt väldigt tunga läder kan uteslutas. Har inte varit med om en vinter på två år så i den kategorin är det nästintill tomt.Finns ju en miljon bra parfymer. Budget och smak är väl framförallt det som sätter gränserna.
Just höst/vinter tycker jag personligen har de bästa dofterna.
Välj en stil på dofter så kan du garanterat få mängder av tips. Kan du doftkategorier (Typ Chypre, Fougere, Oriental osv?)
Tack! Hade helt glömt bort Notino.Är du inte rädd för begn. har du ett stalltips här:
Jäkligt fin doft faktiskt. (Annonsen har legat ute ett tag och är omstartad, så den lär inte skjuta iväg utan bör snarare gå för utropspriset. Finns annars på "Notino" också).Övrig herrparfym & doft | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Övrig herrparfym & doft enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Handlat därifrån några gånger utan problem, men har inte handlat dofter som skulle vara ”för bra pris” heller.Sökte i tråden lite angående Deloox - hur är era erfarenheter med dem? Såg att någon av er blivit lurade på just en Nishane som är till bra pris, men det ringer ju såklart varningsklockor också.
Sökte i tråden lite angående Deloox - hur är era erfarenheter med dem? Såg att någon av er blivit lurade på just en Nishane som är till bra pris, men det ringer ju såklart varningsklockor också.
Såg nu att det inte var en medlem, se nedan.Vänta lite, vem blev lurad och hur? Hade tänkt köpa Nishane från just den sidan.
Det var väl iofsig Notino? (som jag heller inte tror regelmässigt befattar sig med fakes)Såg nu att det inte var en medlem, se nedan.
Post in thread 'KS stora Parfymtråd'
https://klocksnack.se/threads/ks-stora-parfymtråd.32955/post-4318859
Ah. Grymt! Tack, blandade ihop de.Det var väl iofsig Notino? (som jag heller inte tror regelmässigt befattar sig med fakes)