Dagens leverans, 100ml denna gång!
gästerna kommer 18. Så jag hinner hälla på mig 10ml.
Trevlig helg
DD:
![Grinning face with big eyes :smiley: 😃](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f603.png)
Trevlig helg
DD:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte brytt mig om parfymer så mycket, men eftersom jag vaknade tidigt i natt kände jag att det var lika bra att börja bry sig och forska lite.
Det resulterade i en beställning av prover från lesecretdumarais.com baserat på tips från Pojkfrökens blogg.
![]()
Har du testat dem?Personen som har rekommenderat de där dofterna borde ju få nackskott. Herregud
Alla förutom Olene, men den ser inte heller bra ut om jag tittar på fragrantica.Har du testat dem?
Hahaha, nu är du liiiite väl hård! Har bara testat 4 av dem, de är habila rackare alla fyra men äger bara flaska av en, vilket kanske säger något men det är ju inga dåliga dofter, bara inte så där jättebra hellerPersonen som har rekommenderat de där dofterna borde ju få nackskott. Herregud
Nja, är jag det. Kan ju tycka att en nybörjare borde presentera sig i tråden, berätta vad man gillar. Så kan vi här, som har kanske bäst kompentens och bredd i Sverige, hjälpa personen med en doftprofil. Och sedan tipsa om 10-15 samples som personen i fråga borde testa.Hahaha, nu är du liiiite väl hård! Har bara testat 4 av dem, de är habila rackare alla fyra men äger bara flaska av en, vilket kanske säger något men det är ju inga dåliga dofter, bara inte så där jättebra heller![]()
Nja, är jag det. Kan ju tycka att en nybörjare borde presentera sig i tråden, berätta vad man gillar. Så kan vi här, som har kanske bäst kompentens och bredd i Sverige, hjälpa personen med en doftprofil. Och sedan tipsa om 10-15 samples som personen i fråga borde testa.
Personen som har rekommenderat de där dofterna borde ju få nackskott. Herregud
Nu så! Vill gärna läsa en rejäl genomgång av vardera doft sen!
Iris-dofterna är bra. Särskilt Heeley!Personen som har rekommenderat de där dofterna borde ju få nackskott. Herregud
Inte bra. En flaska på ingång!Har en till åt dig…
![]()
Al Majmua by Areej Le Doré
A popular perfume by Areej Le Doré for women and men, released in 2022. The scent is chypreartig-green. It is still in production.www.parfumo.com
Hahaha, det var du som högg den nyss på Parfumo?Inte bra. En flaska på ingång!
Hahaha, det var du som högg den nyss på Parfumo?
Fick notifiering men kollade inte direkt och sedan ”verkauft”…(iofsig bra, har annat att hälla pengar på just nu)
Tar gärna kölapp dock!
I inloggat läge så sök på den parfym det gäller, på parfymens sida så välj ”subscribe/souk”:![]()
Ren tillfällighet dock, har inga notiser eller annat på därHur ordnar man med det?
![]()
Ren tillfällighet dock, har inga notiser eller annat på därHur ordnar man med det?
Haha, kom på detFamous last words…
Den funktionen har kostat mig galet mycket sista månaderna…
Just den flaskan minns jag från hyllan i min barndoms badrum.Nån som minns denna pärla ? Såldes på konsum och diverse livsmedelsbutiker fram till ca 2007 sen lades tillverkningen ner . Svensktillverkad i Stockholm . Fick nyligen tag på ett nästan fullt exemplar vilket var tur då min flaska nästan var slut av den sista jag köpte då ca 2005 . Doftar underbart och varmt ( påminner om min morfar )![]()
![]()
Pappas små (och stora) hjärtegull
Från vänster till höger: 450ml, 250ml, 125ml, 40ml, 7,5ml och den sista framför en 15ml travel spray
Man undrar om alla mina Diors hade fått plats i en och samma bild om jag hade lagt ihop alla som jag har![]()