Den där var ju med på din lista, verkar inte gå att köpa dock? Är det diskad den är då eller...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju med på din lista, verkar inte gå att köpa dock? Är det diskad den är då eller...?
Ingen aning faktiskt, jag fick den nyligen i ett byte.Den där var ju med på din lista, verkar inte gå att köpa dock? Är det diskad den är då eller...?
Intresse finnes!! En av varjeIngen aning faktiskt, jag fick den nyligen i ett byte.
Alla de jag tipsade om är såna som jag själv äger, kan splitta om det är av intresse.
Skickar dig ett pm.Intresse finnes!! En av varje?
Typ ingen av de där :-/Det var visst inte svårt att hitta oud-prover ändå.
Lyckades göra en sökning som jag tror har filtrerat fram alla oud-parfymer med 2ml-prover på den här sajten: Le Secret du Marais: Oud
Vilken av de 112 parfymerna anser ni man ska lukta på om man vill veta hur Oud luktar? Det behöver inte vara den mest väldoftanade alltså -utan mer i utbildningssyfte.
Skulle rekommendera Borneo Oud från FDBInser att jag inte har något Oud-baserad parfymprov. Måste ju ta reda på hur det luktar också.
Finns det någon parfym med framträdande oud-egenskaper som man kan köpa i liten provflaska (helst <10 ml)?
Om det finns någon där jag beställde senast vore det extra praktiskt: Le Secret du Marais
Har för mig att jag var inne på att köpa någon eller några småflaskor från Serge Lutens annars. Kan det stämma? Bra idé?
Tror inte man kunde köpa bara en provflaska hos dem dock.
Grymt! Hoppas på recensioner sen då!Efter 1 veckas Covid är det hög tid att komma tillbaka starkt. Lite nytt in som ska provas av.
![]()
En flaska:
Samples av följande:
ALD - Musk Lave
2x ALD - Ottoman Empire III (Bra i efterhand eftersom tullen verkar ha öppnat ett sample och som nu halvläckt lite?)
ALD - Agar De Noir
Henry Jacques - Monsieur Bouquet
Henry Jacques - Ambre Cuir de HJ (EDP + PP)
Henry Jacques - No. 9 d’Igor
![]()
N°9 d'Igor (Extrait de Parfum) by Henry Jacques
A perfume by Henry Jacques for men. The release year is unknown. The scent is floral-leathery. The longevity is above-average. It is still in production.www.parfumo.com
Maitre Parfumeur et Gantier - Oud Extravagant
Arabian Oud - Majestic Special Oud
Masque Milano - Russian Tea
Masque Milano - Montecristo
Så fort näsan börjar närma sig 100 igen så kommer det! Henry Jacques ska bli väldigt spännande, helt nytt hus för mig.Grymt! Hoppas på recensioner sen då!![]()
Skickar du dem till mig efter? Ett väldigt dyrt hål att kliva ner i för övrigtSå fort näsan börjar närma sig 100 igen så kommer det! Henry Jacques ska bli väldigt spännande, helt nytt hus för mig.
Handlat där, inga problem förutom att leveransen tog lite tid.