Notorious Niklas
Silver
Bara att köra!Fick ju ett litet sample av @Notorious Niklas på den där... Man kanske ska ge fan i att sniffa på den då...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara att köra!Fick ju ett litet sample av @Notorious Niklas på den där... Man kanske ska ge fan i att sniffa på den då...
Ja, det där funderar jag också på ibland. Jag har delat upp det lite. Hyllor på kontoret med dofterna som används ofta på bilden. Badrumsskåpet med vanliga dofter som är mest budgetflaskor. Dubletter i ett skåp i hallen. Sommarparfym i spanien i ett skåp. Tänker väl mest på flaskorna som står framme på kontoret ska användas innan de blir dåliga av ljus och liknande. Men man vill ju se flaskorna och det ska vara lättåtkomliga. Hur gör ni andra?
Det där ska vara avklarat innan 2025 annars är man bara en jäkla sissy-sprayer!Blir många övertidstimmar på kontoret närmsta 132 åren ser det ut som om du ska lyckas använda det där
Vore onekligen intressant att dofta på den, för en ej initierad framstår det (även på ett klockforum) som helt sinnesförvirrat att kunna betala 10-12 000 kr för en parfym så nyfiken blir man ju alltDagens/hela veckans/helgens:
Kul! Det var på tidenHej parfymtokar, plötsligt händer det. Äntligen kommer jag in i värmen...
Vill börja med att tacka för alla inlägg ni gör och den trevliga tonen som är i tråden! Har även varit i personlig kontakt med flera av er kring köp/sälj och dylikt och har bara gott att säga!!
Ska försöka bidra med egna inlägg framöver och inte bara suga åt mig av allt ni delar med er av.
Trevlig helg!
Vore onekligen intressant att dofta på den, för en ej initierad framstår det (även på ett klockforum) som helt sinnesförvirrat att kunna betala 10-12 000 kr för en parfym så nyfiken blir man ju allt
Det var ju på tiden!Hej parfymtokar, plötsligt händer det. Äntligen kommer jag in i värmen...
Vill börja med att tacka för alla inlägg ni gör och den trevliga tonen som är i tråden! Har även varit i personlig kontakt med flera av er kring köp/sälj och dylikt och har bara gott att säga!!
Ska försöka bidra med egna inlägg framöver och inte bara suga åt mig av allt ni delar med er av.
Trevlig helg!
Dagens. Tack @Tjabo
Har inte provat Nimitr.DD:
Ännu ett tack till @Tjabo för dagens doft, första generationens Guerlain Derby. Riktigt jäkla bra. Inte helt olik gårdagens val (Nina Ricci - Phileas) och andra associationer är Balenciaga Ho Hang och Hermes Equipage. Kommer definitivt att hålla span efter Derby under 2024. Noterar en Prissana doft under Derbys ”reminds me of’-lista, ”Nimitr”, är det månne någon här som testat Nimitr? @Spincini kanske?
DD:
Ännu ett tack till @Tjabo för dagens doft, första generationens Guerlain Derby. Riktigt jäkla bra. Inte helt olik gårdagens val (Nina Ricci - Phileas) och andra associationer är Balenciaga Ho Hang och Hermes Equipage. Kommer definitivt att hålla span efter Derby under 2024. Noterar en Prissana doft under Derbys ”reminds me of’-lista, ”Nimitr”, är det månne någon här som testat Nimitr? @Spincini kanske?
DD:
Jag har en flaska Nimitr i samlingen. Nu var det väldigt länge sedan jag testade Derby, men jag kan förstå liknelsen av vad jag minns av den.
Nimitr känns helt klart som en vintage inspirerad chypre av den gamla skolan. Påminner en del om dofter som Antaeus och Kouros med.
Aldehyder och citrus i öppningen, kryddor och rökelse i hjärtat och läder, ekmossa och animalisk mysk i basen.
Det är inte min personliga favorit från Prin, men den är väldigt bra.
+1Om du pallar, kan inte du ge dig på att rate:a dina favorithus? Ingen här kan väl tillnärmelsevis lika mycket som du kring indies, all naturals osv?