• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Såg att Deloox precis lagt ut Roja Sweetie Aoud till hyfsat pris:cigar:

Va fan! Måste överväga hur många som är rimligt som backup.
Men priset e ju väldigt bra, tack för tips!

istockphoto-538355774-612x612.jpg
 

G.Clooney

Basic
Provade denna (som jag bytte med @S.L) igårkväll och även nu idag. En jäkla performance måste jag säga. En väldig projektion och långvarighet. Gillar den. Fräsch, tvålig och enligt kreatören en klassisk fougère med en liten modern twist. Noterna är jag inte jättebekant med då jag inte har så mycket annat från samma ball park. Har initialt gett den en 4/5 men den kommer av allt att döma stiga lite i graderna allt eftersom. 4,5 mot 5 kanske. Tanten tyckte också om den.
IMG_20240219_181030.jpg

 

Widowmaker

Guld
2-Faktor
Hello!
Någon med erfarenhet kring Scandal och Danger PC. Värda ett köp? Har nu Elysium och Enigma och ja. Man blir ju sugen på att komplettera! Behövs dem? 😅
 

Tjabo

Silver
2-Faktor
Absolut, 100%. Föredrar dock parfum-versionen av båda men det får man själv känna som de är värda skillnaden i pris.


 

Femme-varianterna, ej testat dessa!
 
Topp