• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Diamant
2-Faktor
DD:
D23E96D4-EF2C-41CE-9650-C1546B21D3A8.jpeg

 

G.Clooney

Basic
Byzantine Amber incoming?
Den har jag redan. Det var den första "Fransescan" jag skaffade och den som öppnade upp ögonen för huset. Tyvärr har ingen kommit upp i samma nivå som den av de resterande jag provat, vilket snart är samtliga. Jag klickade hem Unspoken Musk igår och några samples till, Angel's Dust och Sex and the Sea Neroli. Sen är där inte många kvar att prova. Byzantine Amber förtjänar en storflaska när den lilla är slut. Den fanns bara i småflaskor initialt.
Mäh! Jag som fick hemma denna idag! Får köpa en Tyger Tyger istället då, på din inrådan! 🥳 (Ser i och för sig nu att priset blir nästan exakt samma på kronan som att köpa direkt från F&A, bättre att stötta ”lokalt”) 😎
AC330CB7-26CA-46D5-858F-0CB5C311402F.jpeg
Ja, kronan är vad den är. Men om man bara klickar hem en liten flaska av FB så kommer man under 100€ och då ingår inte frakten längre... Tar du två så blir det en annan femma. Du måste helt enkelt handla mera! 😁 De har ju många intressanta hus i lagret. Men det är ju aldrig fel att stödja henne i Sundsvall heller!
 
ALD - Russian Oud 2
Serge Lutens - Veilleur de Nuit
Theodoros Kalitinis - Velvet Chocolate
Xerjoff - Symphonium
Anka Kus - Jezebel

Har Extra Virgo - Animal Café & Cacao Ritual på väg 😁🍫

Oud Monarch & L’Heure Exquise om man också så vill!

Vissa skulle nog även vilja slänga in Slumberhouse - Ore här. @Spincini tog över min split tror jag.
 

G.Clooney

Basic
ALD - Russian Oud 2
Serge Lutens - Veilleur de Nuit
Theodoros Kalitinis - Velvet Chocolate
Xerjoff - Symphonium
Anka Kus - Jezebel

Har Extra Virgo - Animal Café & Cacao Ritual på väg 😁🍫

Oud Monarch & L’Heure Exquise om man också så vill!

Vissa skulle nog även vilja slänga in Slumberhouse - Ore här. @Spincini tog över min split tror jag.
Gott mos. :heart:
Ska hålla utkik efter de där...! Velvet Chocolate kunde man knappa hem från You.se för 495 spänn så där var det inte så mycket att fundera på.
(kod: "beautyweek")
 

S.L

Diamant
2-Faktor
Såg på fraggan att denna kommit ut som en "Harrods Exclusive", med samma namn. Den måste man ju ha... Brukar de hålla på det där tramset med att den endast går att införskaffa i deras butik eller kommer man komma runt det, tror ni? Vill icke åka till London.
IMG_20240313_111853.jpg

Från Fraggans lanseringsartikel:
HARRODS EXCLUSIVE is available in the Harrods store as a 50ml Extrait de Parfum (£295).”
 

Sthlm-Nicklas

Silver
2-Faktor
Skulle köpa en flaska MV men den har varit slutsåld länge och
är nu diskad ser det ut som.

Så om någon sitter på en köper jag gärna en backup.
Eller om ni ser en till salu någonstans, länka gärna!
Men ingen var väl dum nog att köpa en flaska, haha



DD:
(tack @Nic )

Är den bra? Nja, men den har någonting speciellt som jag verkligen gillar. Tror
det är tvålen och tuberos som gör det för mig.
ssssss.png
 
Senast ändrad:
Topp