Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!
Äntligen fick jag tag i träkorksvariant av denna rackare! Så jäkla fin. Tropisk floralbomb kombinerad med en snäll Sri Lanka-oud. Luftig, läskande, mysig, upplyftande!
Den där lät intressant!
Eller hur…Den där lät intressant!
Luktade av en slump på ett gammalt sample av Ambra Calabria häromveckan och fick en helt ny upplevelse mot förr. Roligt att man kan få så olika upplevelser av en och samma doft med lite tid emellan. Som tur var hade @errare en till salu som jag knep!
Denna får åka med mig till Medelhavet.
Testar Ganymede idag, den är bra alltså! Nostalgi, luktar som nån butik jag gått in i som barn men kan inte sätta fingret på det…
Lär bli en flaska efter köpstopp
Några personliga favoriter:Söker tips på en sommar-allrounder som man kan slänga på sig lite när som helst, alltså ganska lättsam. Får gärna dofta lyxigt spa eller sommarkväll vid medelhavet typ. Tidigare dofter som jag gillat:
- AdP Fico di amalfi
- AdP Ginepro di sardegna
- D&G light blue italian love
- Chanel allure homme sport eau extreme
- Prada l'homme
Shoot pls!
Tackar, kul med lista att utgå ifrån! Inte doftat på många av dessa, får bli en runda på stan och förhoppningsvis något som faller i smaken. Wulong cha ser jag fram emot att prova.Några personliga favoriter:
Bortnikoff - Amber Cologne och Musk Cologne
Nishane - Ambra Calabria och Wulong Cha
Perris Monte Carlo - Mandarino di Sicilia
Acqua di Parma - Arancia di Capri (longevity lämnar en del att önska, men den håller till Ica och tillbaka) och Colonia Intensa
Tom Ford - For Men
Creed - Original Vetiver och Erolfa
Xerjoff Casamorati - Mefisto Gentiluomo
Guerlain - Aqua Allegoria Forte Nerolia Vetiver
Roja - Burlington 1819
Fragrance du Bois - Oud Vert Intense
Dagens (den är för jäkla bra den här!)
Hehe nej inte än…Slagit till på en flaska ännu?
Hehe nej inte än…
Nån som har koll på om det kan tänkas dyka upp nån skön rea framöver?Dagens (den är för jäkla bra den här!)
Nån som har koll på om det kan tänkas dyka upp nån skön rea framöver?