Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande.My wife asked “why does it smell like butt in here”, and then she asked my son if he farted when I passed by,
Vad är dina intryck?Idag dök den upp men som jag drog mig till minnes så var den inte en del av ”vintage”-kollektionen och därför inte någon nydekanterad flaska. Så jag vettefan vad damen snass om egentligen och vad jag skulle vänta på… men nu är den här i alla fall!
Mycket doft att försöka greppa. Men spontant: rejält tryck i birchen som blir skitigt träig och läderaktig, ingen prominent oud på det sätt jag kanske hoppats på men helt klart där och ger en djup, mörk känsla. Florala element är där och väger upp och ger den en fin balans. Men den lever vid en första användning inte upp till den galna hype jag hört kring den!Vad är dina intryck?
Stort tackMycket doft att försöka greppa. Men spontant: rejält tryck i birchen som blir skitigt träig och läderaktig, ingen prominent oud på det sätt jag kanske hoppats på men helt klart där och ger en djup, mörk känsla. Florala element är där och väger upp och ger den en fin balans. Men den lever vid en första användning inte upp till den galna hype jag hört kring den!
Så lite så! Jag måste bli bättre på att faktiskt beskriva dofterna än att bara slänga upp bilder på dem Ska försöka ge mig på lite mer ingående recensioner av de senaste dofterna jag fått in, om det finns ett intresse i tråden för det förstås?Stort tack
Det finns det absolut. Är imponerande när någon faktiskt kan det.Så lite så! Jag måste bli bättre på att faktiskt beskriva dofterna än att bara slänga upp bilder på dem Ska försöka ge mig på lite mer ingående recensioner av de senaste dofterna jag fått in, om det finns ett intresse i tråden för det förstås?
Hehe, nu är jag otroligt långt ifrån någon expert men det har blivit en hel del dofter sedan missbruket tog fart på riktigt så jag ska göra så gott jag kan i alla fall så får ni ta det för vad det är!Det finns det absolut. Är imponerande när någon faktiskt kan det.
Så lite så! Jag måste bli bättre på att faktiskt beskriva dofterna än att bara slänga upp bilder på dem Ska försöka ge mig på lite mer ingående recensioner av de senaste dofterna jag fått in, om det finns ett intresse i tråden för det förstås?
Jävligt lyxigt att ha möjlighetenPrecis haft ett snabbt besök av den alltid lika trevliga @bleppo. Lite parfymsnack och lite byten av samples!
Trevlig helg!
Jag fyller på…
Xerjoff Torino21
Perris Monte Carlo Mandarino di Sicilia
AdP Note di colonia V
Issey Miyake l’eau dissey p h
AdG Profumo
Måste nog ge den där en till chans! Den var rätt meh för mig för några år sedan men hade svårt att uppskatta freshies över lag på den tiden.
Måste nog ge den där en till chans! Den var rätt meh för mig för några år sedan men hade svårt att uppskatta freshies över lag på den tiden.
Nu har du fel info, min vän! Pasha har jag faktiskt aldrig testat. Attarer är inte min grej riktigt men jag lär ge mig på hans grejer så småningom! Endast testat Civet de Nuit hittills och den var inte min grej!Givetvis! Jag är fan ingen expert heller. Men hellre än bra är min devis kring mina egna recensioner.
Skulle va kul att höra lite kring dina sultan pasha!
Nu har du fel info, min vän! Pasha har jag faktiskt aldrig testat. Attarer är inte min grej riktigt men jag lär ge mig på hans grejer så småningom! Endast testat Civet de Nuit hittills och den var inte min grej!
Åh fan!! Kul! Har testat deras tre som finns på fraggan men var dessvärre inte imponerad.Träffade honom precis faktiskt (på parfymmässan). Han ska släppa en doft med svenska Visiteur.
Vad var det jag blandar ihop pasha med? Du köpte nåt här för inte så länge sedan?
Åh fan!! Kul! Har testat deras tre som finns på fraggan men var dessvärre inte imponerad.
Hmm… länge sedan jag köpte av någon här på KS. Tänker du på Elixir Attar kanske? Har två flaskor och två till på väg. Otroligt bra de två jag har!