Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, det låter kanon.Jag kan hojta till om jag bestämmer för att släppa min om en beg vore av intresse
Ska strax dit själv, nu... Men vi fattiglappar från Sverige göre oss sällan besvär i danska flygplatsshoppar. Mer sortiment än vad jag minns det som dock, enligt bilden. Positivt!Provade lite parfymer i Köpenhamn igår och fastnade för Amouage Royal Tobacco..
Men tyckte den var för dyr iaf för tillfället..
Jag var på varuhuset illiumSka strax dit själv, nu... Men vi fattiglappar från Sverige göre oss sällan besvär i danska flygplatsshoppar. Mer sortiment än vad jag minns det som dock, enligt bilden. Positivt!
Vår trådperiodare @Hitsville talar väldigt gott om den om jag ej missminner!Provade lite parfymer i Köpenhamn igår och fastnade för Amouage Royal Tobacco..
Men tyckte den var för dyr iaf för tillfället..
Väldig trevlig trevlig doftVår trådperiodare @Hitsville talar väldigt gott om den om jag ej missminner!
Javisst fan, där finns ju en stad i anslutning till flygplatsen också. Illum är trevligt! Såg du möjligtvis färgen på deras tester av Tobacolor? Helt gul. Berodde på "naturlige ingredienser", enligt biträdet, och skulle inte "påvirke duften", fortsatte denne.Jag var på varuhuset illium
Tänkte på Royal Tobacco, inte butiken Men nice!Väldig trevlig trevlig doft
Tänkte på Royal Tobacco, inte butiken
Tyvärr inte.Javisst fan, där finns ju en stad i anslutning till flygplatsen också. Illum är trevligt! Såg du möjligtvis färgen på deras tester av Tobacolor? Helt gul. Berodde på "naturlige ingredienser", enligt biträdet, och skulle inte "påvirke duften", fortsatte denne.
Smells like pussy from a girl who marries her uncle then her cousin then has a man beheaded for her stepfather's birthday.
Delightful.
Va i helvete? Det var den sjukaste recensionen jag läst?!
Vår trådperiodare @Hitsville talar väldigt gott om den om jag ej missminner!
Någon som har erfarenhet av att utbudet i Doha, Qatar? Tänker priserna på Amouage kanske är bra jämfört med Sverige och EU?
I Doha, tänker butiker och shoppingcenter.Tänker du på flygplatsen eller snarare i Doha? Lär ju finnas enorma mängder oud-attars i den senare tänker jag...
Denna trådHej,
Här kommer en kanske icke kvalificerad fråga för er parfym experter, men är det någon som kan peka en i rätt riktning eller till en gediget bra guide om man vill ”börja” steppa upp sitt parfym game?
Såklart, men det är som en djungel..Denna tråd
Det ÄR en djungel! Finns mig veterligen ingen guide i denna tråd men oändligt många tips och recensioner av en hord dofter.Såklart, men det är som en djungel..
Finns det någon guide längre bak som jag missat i mitt sök med principer som är än aktuella idag?
Klockrent svar!Det ÄR en djungel! Finns mig veterligen ingen guide i denna tråd men oändligt många tips och recensioner av en hord dofter.
Vad mer konkret är det du behöver guidning i? Noter? Ingredienser? Parfymkoncentration? Hus?
Fragrantica och Parfumo är två sidor där du kan läsa det mesta om specifika dofter.
Tror Gents har någon kortfattad och enkel genomgång av parfymer generellt som kan vara värd att kika in om man är helt ny.
Annars: Fråga på här! Många duktiga, trevliga och väldigt serviceinriktade människor i denna tråd som gärna bidrar och hjälper till. Därför detta är forumets bästa tråd!