• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
EMD efter några timmar i trädgården och efterföljande dusch:
141D10BA-5B8E-4E0E-A2F8-F9F4E23A001F.jpeg

Den här skojar man inte bort. Icke fullvuxna göra sig icke besvär.
 

Nr21

Omega
Många parfymflaskor tycker jag avger för mycket parfym vid bara ett sprut. Finns det något ”hack” för att komma runt detta?
 

G.Clooney

Cartier
Många parfymflaskor tycker jag avger för mycket parfym vid bara ett sprut. Finns det något ”hack” för att komma runt detta?
Ack, ack, ack... Hujedamej...
Du kan ju för all del prova med ett "halvtryck" på atomizern men tillverkarna, och jag, anser nog att ett sprut ändock är i allra minsta laget och att den mängden som kommer där är någon slags minimum för att ens kunna få kallas "applicering".
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Ack, ack, ack... Hujedamej...
Du kan ju för all del prova med ett "halvtryck" på atomizern men tillverkarna, och jag, anser nog att ett sprut ändock är i allra minsta laget och att den mängden som kommer där är någon slags minimum för att ens kunna få kallas "applicering".
De enda två dofterna där ett spray är för mycket är Terroni och Megamare. I övrigt är väl 15 lagom 😁🫶
 

David91

Omega
Tänkte prova lite nya dofter, någon som har tips på bra sidor att beställa sample på? Vet Gents, några andra sidor med bra utbud till rimligt pris?
 
Topp