Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul, vart? Ska dit om några veckor.
Hittade en butik som säljer all naturals för inga pengar alls i Barcelona. 100ml var 21 eur. Sjukaste är att några var riktigt bra!
Kul, vart? Ska dit om några veckor.
Den här blev jag sugen på att införskaffa, har intr testat den men något får mig att tro att den är ganska trevlig. Vart köper ni era dofter? Denna hittar jag efter lite letande endast på Diors egna sida.
Finns på NK, där kan du också dofta innan köp. Doften i sig är blindköpvänlig dock.Den här blev jag sugen på att införskaffa, har intr testat den men något får mig att tro att den är ganska trevlig. Vart köper ni era dofter? Denna hittar jag efter lite letande endast på Diors egna sida.
Finns på NK, där kan du också dofta innan köp. Doften i sig är blindköpvänlig dock.
Hur gör du? Sprutar du på samma ställe?Testa att layra den med spice blend!
Tack, kollade NK på nätet och hittade inget från Dior alls där. Får ta mig dit helt enkelt. Tänkte prova ett par olika ni visat upp här som sett intressanta ut.Finns på NK, där kan du också dofta innan köp. Doften i sig är blindköpvänlig dock.
Den finns både på Åhlens City och NK.Tack, kollade NK på nätet och hittade inget från Dior alls där. Får ta mig dit helt enkelt. Tänkte prova ett par olika ni visat upp här som sett intressanta ut.
Faktiskt ngt som görs rätt frekvent här hemma, speciellt sommarkvällar.Testa att layra den med spice blend!
Hur gör du? Sprutar du på samma ställe?
Tycker den är väldigt trevlig. Lite blek projektion men tycker den hänger kvar ganska länge för egen del.Vad tycks? Har också ett sample men får inge vidare prestanda, i annat är den grym enl mig