• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

När man trodde att Opera inte kunde bli mer Ullared 😡

Bra smak på den herren! CE är det bästa vi har, klart du ska köra 5 spray av den! 🥰
Jag tycker också CE är otroligt bra. Många hyllar Diaghilev om möjligt ännu mer men där håller jag inte alls med, tycker CE är klart bättre.
Har ett sample från @Sthlm-Nicklas som jag nöter på...
 
Jag funderar på CE men har inte testat den. Hur är den jämfört med Diaghilev?

Bägge är chypre - dofter men Diaghilev är betydligt mer träig, animalisk, mossig och stram. CE är betydligt mer elegant, fruktig och pudrig.
De är kusiner kan man säga. Där den ena är mer edgy, lite tuffare och samtidigt väldigt fin. Den andra (CE) är snällare, ljusare och mer finstämd.

Två av Rojas absolut bästa dofter.
 
Bägge är chypre - dofter men Diaghilev är betydligt mer träig, animalisk, mossig och stram. CE är betydligt mer elegant, fruktig och pudrig.
De är kusiner kan man säga. Där den ena är mer edgy, lite tuffare och samtidigt väldigt fin. Den andra (CE) är snällare, ljusare och mer finstämd.

Två av Rojas absolut bästa dofter.
Mycket bra beskrivning, håller med! 👌🏻
 
Fina dofter på mitt bord. IMG_4259.jpeg Härnest grymt sugen på Roja Enigma.
 
Tillbaka
Topp