• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

IMG_4194.jpeg

Har ett gäng som jag skiftar mellan. Men detta är min senaste favorit. Carolina Hererra

Funderar på att testa Floris. Någon som kan ge tips på vilken/vilka man ska börja dofta på?

Har idag Valentino born in Roma uomo intense som jag gillar skarpt.

Funderar på att testa Floris. Någon som kan ge tips på vilken/vilka man ska börja dofta på?

89 är en klassiker och bra starter, recommend.

Cefiro, sommar-freshi

Santal också ett trevligt första möte.

Vill man ha tyngre grejer är både Leather Oud och Honey Oud bra skit.

Perfekt, tack!

Tips på annat trevligt om man vill vidare från de ”vanliga” modehusen?

Santal som tipsats om är väldigt lik Gents ”Black oak”-doft de har på duschcreme osv. Luktar riktigt gott men santal har inte sån värst hållbarhet på mig.

Perfekt, tack!

Tips på annat trevligt om man vill vidare från de ”vanliga” modehusen?
Är långt ifrån lika bevandrad som många andra här i tråden så det finns garanterat någon som kan ge bättre tips än vad jag kan erbjuda. :) Men vill man röra sig utanför ”designermärkena” utan att behöva ge upp en njure så kan tex Floris, Mancera, Montale m.fl. vara en starting point. 🤷‍♂️

Tillbaka
Topp