• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Min nya signaturdoft just nu
Jag har doftat på långt över 1000 dofter minst alla mina 15 år jag hållt på med denna hobbyn så roligt när man stöter på en unik doft man aldrig känt förut 🙏
IMG_2511.png

Jag gillar verkligen SHL.
Men märkligt nog gillar jag hans finstämda dofter bäst.(Vilket inte är vad han är känd för precis). Iris Panthea och Wish come true är grymma!

KD: Ensar Oud - Tonkin Musk.

En av mina absoluta favoriter utav det jag testat från EO, främst pga sin wearability och relativa prisvärdhet. Inoffensiv deer musk, sammetslen oud, lavendel, persika, massvis med blommor och en fräsch citrus-touch.

F493329D-09D1-4690-9817-29B3D2F89077.jpeg

Läderchypre. Llite som Guerlain Derby men med en mer bubblande citrus/aldehydisk öppning och en mer amber-y känsla genom hela upplevelsen (labdanum & vaniljen kanske?). Jag får inte jättemycket incense (vilket jag kan ha problem med ibland). Inte utmanade animalisk på nåt sätt men det finns där. Bra performance på alla fronter. Ett av årets bästa köp helt klart.

Läderchypre. Llite som Guerlain Derby men med en mer bubblande citrus/aldehydisk öppning och en mer amber-y känsla genom hela upplevelsen (labdanum & vaniljen kanske?). Jag får inte jättemycket incense (vilket jag kan ha problem med ibland). Inte utmanade animalisk på nåt sätt men det finns där. Bra performance på alla fronter. Ett av årets bästa köp helt klart.
Låter otroligt bra och verkar överensstämma med vad jag läst om den tidigare! Får nog också slå till på en vid tillfälle!

• KS Like
Reactions: S.L
Tjena. Vet inte om ni har koll på parfymer till dam, men funderar att köpa nått till min fru. Jag tänker om ni har möjlighet att rekommendera 5 st jag kan kolla och lukta på innan köp. Gärna något som inte kostar apa då jag vet att hon själv aldrig skulle lägga mycket pengar på parfym.

Tack på förhand ❤️

@FOQ

Frugans favoriter är…

MfK - Gentle Fluidity Gold
Byredo - Casablanca lily
Tom Ford - Neroli Portofino
Maison Matine - Nature Insolente

• Like
Reactions: FOQ
Tjena. Vet inte om ni har koll på parfymer till dam, men funderar att köpa nått till min fru. Jag tänker om ni har möjlighet att rekommendera 5 st jag kan kolla och lukta på innan köp. Gärna något som inte kostar apa då jag vet att hon själv aldrig skulle lägga mycket pengar på parfym.

Tack på förhand ❤️
Enkla men trevliga till normala priser. Passa på nu när Black Week/Month drar igång så går det nog att fynda nedan.

YSL - Libre edp alt Flowers and Flame
Black Opium Over Red, tror även det är YSL.
Rabanne - One Million Gold for her
Armani - Sí alt My Way

• Like
Reactions: FOQ
Tillbaka
Topp