• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Inte alls dum när kylan börjar tränga sig på. Riktigt bra till och med.
Något överhypad dock och jag hade gärna sett någon som bryter av sötman lite mer men man får kanske prova lite layering med något annat!

Otroligt potent performance i alla fall!

C9C117D7-E43B-4B1C-89CF-97DF264636D4.jpeg

Inte alls dum när kylan börjar tränga sig på. Riktigt bra till och med.
Något överhypad dock och jag hade gärna sett någon som bryter av sötman lite mer men man får kanske prova lite layering med något annat!

Otroligt potent performance i alla fall!

C9C117D7-E43B-4B1C-89CF-97DF264636D4.jpeg

såg ju helt klart intressant ut när den jämförs med grand soir och side effect! men jävlar vilket pris...

Köpte ett gäng skvättar "gubbdoft" från Danmark för ett bra tag sen. Testade men blev tyvärr inte impad vid första intrycket utan de har fått agera hyllvärmare... Grävde fram nedan häromdagen och jäklar vad bra den är. Tycker den är riktigt trevlig, kan mycket väl bli en flaska. Kul att det svänger... :)
Den kostar inte många sikiner heller vilket såklart är kul. Hade gärna haft en flaska Roja CE också men den kostar ju mer än huggorm så har svårt att få till ett köp där tyvärr...

• KS Like
Reactions: S.L
Köpte ett gäng skvättar "gubbdoft" från Danmark för ett bra tag sen. Testade men blev tyvärr inte impad vid första intrycket utan de har fått agera hyllvärmare... Grävde fram nedan häromdagen och jäklar vad bra den är. Tycker den är riktigt trevlig, kan mycket väl bli en flaska. Kul att det svänger... :)
Den kostar inte många sikiner heller vilket såklart är kul. Hade gärna haft en flaska Roja CE också men den kostar ju mer än huggorm så har svårt att få till ett köp där tyvärr...

Den där tycker jag personligen är bättre än alla Rojas freshies (elysium, elysium PC, isola blu etc etc). Så sjukt bra, i synnerhet sett till pengarna. Går varm som kontorsdoft här!

CE måste du tyvärr däremot bara bita i det sura äpplet och köpa. Sorry! Men den är så jävla bra.

Den där tycker jag personligen är bättre än alla Rojas freshies (elysium, elysium PC, isola blu etc etc). Så sjukt bra, i synnerhet sett till pengarna. Går varm som kontorsdoft här!

CE måste du tyvärr däremot bara bita i det sura äpplet och köpa. Sorry! Men den är så jävla bra.

Märk väl vem som skapat Lalique PH. Maurice Roucel. Ingen slump att den sticker ut mao. 🙂

Ja extremt prisvärd!
Hahaha det var illa… 😩💸💸

Tillbaka
Topp