Jag har inte fått DHP 2025 ännu. Jag har valt att få den levererad nästa vecka på Tisdag av DHL eftersom jag inte kan ta emot den tidigare är då.
Återkommer med en recension sen när jag har fått hem den, men jag kan nästan redan nu säga att den omöjligt kan vara bättre än gamla den formuleringen, som är ett mästerverk. Har haft den som min favorit parfym i många år nu.
Lyckades lägga en beställning på den gamla DHP från computersalg.se förra veckan, som hade den på lager. Men den ser ut att vara slut där med nu.
Idag så har Dior även lanserat nya "Bois Talisman" Privé parfym och samtidigt minskat storlekarna på alla Privé parfymer från 250ml till 200ml och 125ml till 100ml.
Jag har varit en riktig "fanboy" av Dior i många år och har lyckats samlat på mig i princip alla parfymer från hela Privé kollektionen och även alla vanliga herr parfymer, så tror jag att jag kommer att sluta där.
Ända sedan Dior tog in FK så har dom tappat gnistan helt verkar det som.
Det händer alla hus förr eller senare. Roja har släppt 97% skit sen 2020. Guerlain har varit kasst sen LVMH köpte det. Tom Ford är skit sen han själv släppte rodret. Osv.
Dior har ju varit ett av få hus som hållit stången länge vill jag påstå.
Jag letar inte hus längre, jag letar knappt näsor. Jag letar enskilda parfymer. Undantaget jag hittat är Henry Jacques. Om man gillar extremt överprissatta klassiska kompositioner är de grymma. Men deras fanboys säger att även de tappat nivån…