• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Jag gjorde det, eller faktiskt ännu längre tid än så. Typ en halvtimme. Men den torkar ju aldrig in. Där ligger en brun oljehinna som färgar av sig på allt ljust den kommer åt. Men ja, då har jag inte applicerat på längre avstånd utan förhållandevis "nära" - som man brukar göra helt enkelt. Sen är man ju heller ingen sissy sprayer, skall tilläggas. Och det tänker han heller inte bli.

Ser nu att Niklas körde "Musk Aoud" medan jag själv de facto körde "Aoud". De är väl dock ganska snarlika i beteende.

Håller med bleppo där. Det blir lite utav en deal breaker till slut... :confused:

För vad det är värt så påstås Aoud crystal vara identisk med den bruna fan.

Blev befordrad till Tech Lead på jobbet, såklart måste man börja köpa in parfymer som osar av ”här kommer en Tech Lead in i mötesrummet”

Första inköpet blev då Aoud såklart

IMG_5510.jpeg

Tillbaka
Topp