• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
75C9610A-E8CB-4F6A-8EF8-69F7638F91DF.jpeg

Gillar TF Tobacco vanille på pappret. Vågar man blindköpa den? Är den väldigt ”tung”? Får huvudvärk av vissa dofter tyvärr..

Jag har en YSL Tuxedo 75 ml som är halvfull, bär den aldrig längre och funderar på att sälja den. Vad kan vara ett rimligt pris för den?
Någon här som är intresserad? :)

Någon som hört något ang. dom olika husens missnöje med att deras parfymer säljs på andrahandsmarknaden? Tydligen stängs facebookgrupper ner där det köp och säljs parfymer av privatpersoner.

Någon som hört något ang. dom olika husens missnöje med att deras parfymer säljs på andrahandsmarknaden? Tydligen stängs facebookgrupper ner där det köp och säljs parfymer av privatpersoner.
Inte bara på FB drevet går, jag har haft mitt parfymrelaterade IG konto ”låst” i en period på sådana (diffusa) grunder och då och då så kommer ett meddelande om att något inlägg raderats, undviker numer att skriva ut vissa varumärkesnamn men det är väl bara en tidsfråga innan kontot stängs av helt…
IMG_7565.jpeg
IMG_7564.jpeg

Vafan är det där för trams? Man äger väl sin parfym efter att man köpt den och gör vad man vill med den? Är det någon form av copyright-AI som löper amok?

Tillbaka
Topp