Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon som vet vad detta är för Xerjoff? Hittar inte flaskan på Fragrantica. Känns som den saknar något?![]()
Kan va men jävlar vad beaten up den flaskan måste vara.![]()
Nån av dem kanske?
Är ju en/flera säljare på Tradera som säljer flaskor som är helt overkligt skadade.Kan va men jävlar vad beaten up den flaskan måste vara.
På mig är det mycket torkad frukt och tobak. Fantastisk och liknar inget annat men också lite ensidig kanske. Tror du måste prova hur den funkar på dig, tyvärr.Gillar TF Tobacco vanille på pappret. Vågar man blindköpa den? Är den väldigt ”tung”? Får huvudvärk av vissa dofter tyvärr..
Bara att köra, säger jag!Gillar TF Tobacco vanille på pappret. Vågar man blindköpa den? Är den väldigt ”tung”? Får huvudvärk av vissa dofter tyvärr..
Är ju en/flera säljare på Tradera som säljer flaskor som är helt overkligt skadade.
Ett mysterium vad dessa flaskor måste ha utsatts för…
Den är grym! Va inte förtjust i början men tycker den är oerhört trevlig nu!Gillar TF Tobacco vanille på pappret. Vågar man blindköpa den? Är den väldigt ”tung”? Får huvudvärk av vissa dofter tyvärr..
Måste vara ”torktumlar-dympsters” för att få till så genomgående nötning…Dumpsterfinds
På mig är det mycket torkad frukt och tobak. Fantastisk och liknar inget annat men också lite ensidig kanske. Tror du måste prova hur den funkar på dig, tyvärr.
+ Penhaligon’s Roaring RadcliffParfymer som är lika:
Roja - Manhattan
Dior - Tobacolor
HJ - Blue Vanille. I princip identisk med vintage TV.Parfymer som är lika:
Roja - Manhattan
Dior - Tobacolor
Högst troligen är det någon/några som jobbar på glasåtervinning som plockar på sig dessa.Är ju en/flera säljare på Tradera som säljer flaskor som är helt overkligt skadade.
Ett mysterium vad dessa flaskor måste ha utsatts för…
Jag har en YSL Tuxedo 75 ml som är halvfull, bär den aldrig längre och funderar på att sälja den. Vad kan vara ett rimligt pris för den?
Någon här som är intresserad?![]()
Tack för inbjudan!Är du med i PM-tråden? Där görs byten och sälj.![]()
Hörde "The Perfume Guy" på YT nämna att Fahrenheit Parfum försvunnit från Diors hemsida borta i staterna. Hade en som jag sålde men fick införskaffa en illa kvickt. Nu när Francis är igång vet man ju aldrig vad som händer. Lika bra att skaffa en DHI också...
![]()
Ja, vi får se... Vad har han fingrar på hittills, förutom bara lilla Dior Homme Parfum?Han är nog inte nöjd förrän han förstört hela Dior
Inte bara på FB drevet går, jag har haft mitt parfymrelaterade IG konto ”låst” i en period på sådana (diffusa) grunder och då och då så kommer ett meddelande om att något inlägg raderats, undviker numer att skriva ut vissa varumärkesnamn men det är väl bara en tidsfråga innan kontot stängs av helt…Någon som hört något ang. dom olika husens missnöje med att deras parfymer säljs på andrahandsmarknaden? Tydligen stängs facebookgrupper ner där det köp och säljs parfymer av privatpersoner.