• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

99.5% säkert, jag har personligen bara bra erfarenheter, handat där mycket och jämfört direkt med mina ad flaskor.
Dock sett några omdömen om fake parfymer, men extremt ovanligt.
De är ungefär som en gråhandlare som köper upp stora partier under bordet, så
de har under åren köpt ett par fake batcher. Men som jag tolkar det, gjort det av misstag.

Då så, då kör jag på det. Tack för input mina herrar! 🙌

DD:

FB6050B9-B85A-455D-9264-8F6F364911A0.jpeg

Hur hanterar man klagande medelålderskärringar som är mitt i klimakteriet? Idag var det en som klagade på att jag bar parfym, inte för att hon själv är allergisk, utan för att andra på kontoret är det. Jag hade på mig Bleu de Chanel och har suttit hela veckan i grupprum med en av dessa allergiker utan att få några klagomål…

Hur hanterar man klagande medelålderskärringar som är mitt i klimakteriet? Idag var det en som klagade på att jag bar parfym, inte för att hon själv är allergisk, utan för att andra på kontoret är det. Jag hade på mig Bleu de Chanel och har suttit hela veckan i grupprum med en av dessa allergiker utan att få några klagomål…
Hade hon offentlig sektor-frisyr? Isåfall ignorera. Bättre än att lukta mazarin och kaffesump. :)

• KS Like
Reactions: S.L
Bytt till en starkare doft och spraya mer och oftare.

IMG_8224.jpeg

Högst troligen är det någon/några som jobbar på glasåtervinning som plockar på sig dessa.
Denna säljare jobbar nog på glas återvinningen, många fascinerande objekt till salu men detta tar nog priset:

”Rensar min samling pga flytt”
Nja…

Lyssna på allergikerna (som inte sa nåt). Ibland är det ingen idé att bemöta, man når inte fram ändå oavsett argument, tyvärr…

Ta med en flaska av dina mest fekala oudparfum till jobbet, gå in på personens kontor, non-stop ögonkontakt med tanten i fråga och:
leobylaw.gif

Denna säljare jobbar nog på glas återvinningen, många fascinerande objekt till salu men detta tar nog priset:

”Rensar min samling pga flytt”
Nja…
Observera att nästan alla av dessa säljare finns i och omkring Örebro. Ska tydligen finnas stor glasåtervinningscentral där.

• Like
Reactions: S.L
Vad tycker du om den? Den har ju tokhyllats på div. youtube/instagram konton som världens bästa "compliment getter".

Tycker den är bra, men inte SÅÅÅÅ bra... :D

Inget som får frugan att kasta sig över mig direkt, hon väljer nog andra dofter i hyllan före den här också.
Men den kan nog absolut ge en komplimang här och där.

Finns något i den under en period som jag absolut inte uppskattar men det försvinner, kan vara jasmin-noten som jag normalt sett har problem med.
Tycker den är som bäst några timmar in.

Tillbaka
Topp