• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
IMG_3377.jpeg

Dagens:

Här har Armani äntligen fått till en flanker med bravur. Vågar påstå att den är bäst i hela serien. För mig som gillar Diors gamla Fahrenheit är denna suverän. Det är som att man blandat kanske 30% fahrenheit och 70% acqua di gio. Funkar kanon.
IMG_0169.jpeg

redigt segt just nu då det kanske visar sig att jag har börjat få eksem av parfym. Använt parfym varje dag på underarmen i säkert fyra år.

I övrigt ingen förändring med mat, kosttillskott, medicin, klädesmaterial eller duschcreme.

Testat med alla mina parfymer, EDP, EDT, EDC, extrait osv osv. Reagerar fortfarande detsamma:(

Testat att smörja med specialkrämer för eksem men fortfarande detsamma…

IMG_5798.jpeg

redigt segt just nu då det kanske visar sig att jag har börjat få eksem av parfym. Använt parfym varje dag på underarmen i säkert fyra år.

I övrigt ingen förändring med mat, kosttillskott, medicin, klädesmaterial eller duschcreme.

Testat med alla mina parfymer, EDP, EDT, EDC, extrait osv osv. Reagerar fortfarande detsamma:(

Testat att smörja med specialkrämer för eksem men fortfarande detsamma…

IMG_5798.jpeg
Jag kan själv se pyttesmå drag av det du beskriver. Jag sprayar bl.a. mitt på underarmarna, rakt på kl 6 på urtavlan om man använder din bild som referens, och har så gjort minst lika länge som dig. Åtminstone två ggr per dygn - DD och KD. Allt man äger är ju inte heller IFRA-sanktionerat, även om det mesta säkert är. Du får byta ställe helt enkelt? Eller blir det samma skit oavsett var du applicerar?
1000011152.jpg

Jag kan själv se pyttesmå drag av det du beskriver. Jag sprayar bl.a. mitt på underarmarna, rakt på kl 6 på urtavlan om man använder din bild som referens, och har så gjort minst lika länge som dig. Åtminstone två ggr per dygn - DD och KD. Allt man äger är ju inte heller IFRA-sanktionerat, även om det mesta säkert är. Du får byta ställe helt enkelt? Eller blir det samma skit oavsett var du applicerar?
1000011152.jpg
Hela undre delen av underarmen reagerar detsamma, ena armen är mer eller mindre röd.

Ska testa på en annan kroppsdel för se ifall jag reagerar så där också. Tack för tipset!

Tillbaka
Topp