• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Dagens.
IMG_1629.jpeg

redigt segt just nu då det kanske visar sig att jag har börjat få eksem av parfym. Använt parfym varje dag på underarmen i säkert fyra år.

I övrigt ingen förändring med mat, kosttillskott, medicin, klädesmaterial eller duschcreme.

Testat med alla mina parfymer, EDP, EDT, EDC, extrait osv osv. Reagerar fortfarande detsamma:(

Testat att smörja med specialkrämer för eksem men fortfarande detsamma…

IMG_5798.jpeg
Har du en ny parfym du använt senaste tiden då?

Annars undrar jag hur bra det egentligen är för huden med parfym. För min del vill jag inte lägga parfym på kläderna, eftersom det kan sitta kvar på kläderna väldigt länge.

Har du en ny parfym du använt senaste tiden då?

Annars undrar jag hur bra det egentligen är för huden med parfym. För min del vill jag inte lägga parfym på kläderna, eftersom det kan sitta kvar på kläderna väldigt länge.
Inte köpt något nytt på två månader och den jag köpte har använts flitigt sedan den inköptes

Va känslig mot parfym när jag yngre så det kan mkt väl ha kommit tillbaka

Tillbaka
Topp