Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
“Repor och kantstötningar förekommer”
Har flera gånger fascinerats av skicket på denne Traderasäljares parfymflaskor, är det någon som har en teori om vad som föranleder detta?
Annonser från Rydan1967 på Tradera.com
Handla second hand och begagnat från Rydan1967 på Tradera. Hållbar shopping på Sveriges största cirkulära marknad, Tradera.comwww.tradera.com
Det är väl mer eller mindre "klarlagt" att det är människor som antingen jobbar, eller känner folk som jobbar, på glasåtervinning eller liknande som hittar sådana flaskor, tar med sig hem och försöker tjäna en slant. Detta agerande borde dock nå någon form av häleri.Nu fick ni mig att svänga in på Tradera. Förvånas alltid över vad folk försöker sälja på det stället. Vad sägs om den här godingen…
Som ny!
![]()
https://www.tradera.com/item/1001321/667678059/maison-margiela-replica-jazz-club-30
Spännande. Inte vad jag behöver just nu. En till parfym från samma parfymör... Men man måste väl.Nytt på g?
![]()
Spännande. Inte vad jag behöver just nu. En till parfym från samma parfymör... Men man måste väl.
Har nog 4 från nasamato. 2 från orto parisi. Får den nya kommande dagar. Gillar det mesta han görTror jag har typ 7 av dem. Inte supertänd på det han gjort sista åren dock…
Har nog 4 från nasamato. 2 från orto parisi. Får den nya kommande dagar. Gillar det mesta han gör
Förstår det som att Fetish hämtat sin inspiration från Hermès Bel Ami. Är det någon du provat och skulle kunna bekräfta?
Pinsamt nog har jag aldrig ägt testat Bel Ami…Förstår det som att Fetish hämtat sin inspiration från Hermès Bel Ami. Är det någon du provat och skulle kunna bekräfta?
Första intrycket är kanske mer ”gillar” än ”älskar”, får se hur det utvecklas.Så, vad tycker du? Om du älskar den måste du tyvärr hitta en PDLN1 också.
Då är vi två. Jag har den dock på min inköpslista och tycker väl även Fetish verkar intressant så ville mest kolla om det är överflödigt att fortsätta snegla på Fetish efter köpet av Bel Ami. Har inget från Hermès alls faktiskt och har tidigare bara haft en från det huset - Terre d'Hermès (såldes igen då den var lite för "earthy" för mig just då). Tänker att det är dags att ge huset en chans till och då primärt med Bel Ami och kanske Equipage.Pinsamt nog har jag aldrig ägt testat Bel Ami…
Equipage är absulut värd att testa och Bel Ami måste bockas av förr eller senare!Då är vi två. Jag har den dock på min inköpslista och tycker väl även Fetish verkar intressant så ville mest kolla om det är överflödigt att fortsätta snegla på Fetish efter köpet av Bel Ami. Har inget från Hermès alls faktiskt och har tidigare bara haft en från det huset - Terre d'Hermès (såldes igen då den var lite för "earthy" för mig just då). Tänker att det är dags att ge huset en chans till och då primärt med Bel Ami och kanske Equipage.
KD
När dimman av massiv kanel lagt sig direkt efter applikationen uppenbarar sig en påtaglig colanappsdoft som senare blir mer av en syrlig cherry-coke-vibe. Efterhand så landar det hela i en ganska behaglig drydown som av allt att döma är vad folk som jämför den med Enigma PC måste referera till. Inte så dum faktiskt.
![]()
Ah, LV... Den del av konglomeratet som historiskt sett haft ett särskilt järngrepp om de svagsinta.Förra årets hajp-doft på Fejjan. Innan allt byttes ut mot LV dvs… nu handlar fan allt om Imagination.
Jag har historiskt haft lite svårt för Montale/Mancera eftersom ägaren är en bedragare.
![]()
Gabe Oppenheim
So let's talk the dude who calls himself Pierre Montale and once went by Pierre Mancera and before that called himself Pierre Durrani and whose real name is Pierre-Louis Repellin. Once owned co-owner...www.facebook.com
Med det sagt lät denna lite rolig ändå. Och Cedrat boise är fortfarande en bra doft!
KD
När dimman av massiv kanel lagt sig direkt efter applikationen uppenbarar sig en påtaglig colanappsdoft som senare blir mer av en syrlig cherry-coke-vibe. Efterhand så landar det hela i en ganska behaglig drydown som av allt att döma är vad folk som jämför den med Enigma PC måste referera till. Inte så dum faktiskt.
![]()