Vill minnas att det tog några veckor, nån månad kanske vid föregående släpp (AdM).Hur snabba brukar EN vara på att få in? Skulle haft mig en Tabac Vert också![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill minnas att det tog några veckor, nån månad kanske vid föregående släpp (AdM).Hur snabba brukar EN vara på att få in? Skulle haft mig en Tabac Vert också![]()
Har du en ny parfym du använt senaste tiden då?redigt segt just nu då det kanske visar sig att jag har börjat få eksem av parfym. Använt parfym varje dag på underarmen i säkert fyra år.
I övrigt ingen förändring med mat, kosttillskott, medicin, klädesmaterial eller duschcreme.
Testat med alla mina parfymer, EDP, EDT, EDC, extrait osv osv. Reagerar fortfarande detsamma
Testat att smörja med specialkrämer för eksem men fortfarande detsamma…
![]()
Inte köpt något nytt på två månader och den jag köpte har använts flitigt sedan den inköptesHar du en ny parfym du använt senaste tiden då?
Annars undrar jag hur bra det egentligen är för huden med parfym. För min del vill jag inte lägga parfym på kläderna, eftersom det kan sitta kvar på kläderna väldigt länge.
Haft den på ”listan” så länge men det har aldrig blivit av.KD. Vettefan hur man ska ställa sig till denna... Första intrycket var: "Mmm... Damm. Gammalt damm". Inte riktigt min genre. Kommer inte köpa Fetish om där finns någon som helst likhet. Men sen utvecklas den lite. Man får lite olika saker. Patchouli, torrt läder, cederträ, vetiver, aromatiska "grönsaker" och tallskog. Ganska annorlunda mot vad jag brukar applicera. Men den har likförbannat en viss attraktionskraft! Kommer eventuellt att växa på mig och den blir förmodligen lite bättre med tiden, som med oss gubbar. Vi åldras ju likt årgångsviner.
![]()
Denna hade jag missat helt:
Nån här som testat?
Edp, ”tyvärr”. Parfum verkar omöjlig att få tag iVilken version av rabanne är det? Edp är magisk. Parfum, sinnes.
Edp, ”tyvärr”. Parfum verkar omöjlig att få tag i![]()
Haha jag vet, du och @S.L va?Inte omöjlig. Jag har den![]()