• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Gillar! I synnerhet den lite äldre versionen som @S.L sitter på!
Chanel överlag är rätt underskattade. Hela Les Exclusifs är bra. Och många äldre parfymer är grymma.
Jag rankar Chanel väldig högt bland mina favorit hus. Utan tvekan bland top 5 husen.
Och då är det främst Exclusifs serien som är helt outstanding. Bara 2 som jag saknar från den serien. La Pausa och 1932. Bara en tidsfråga innan jag köper dom också 😍
Kan även rekommendera Chanel's - Les Eaux serien som håller väldigt grym kvalitet på alla dofter. Enda nackdelen med dessa är att dom håller inte så länge på huden. Men grymma ändå.

DD:
B1768374-5D73-4D9C-832C-B8F250359ADD.jpeg

Har startat ett litet instagramkonto där jag lägger ut bilder på mina parfymer. Självklart följer jag tillbaka.

• Like
Reactions: S.L
Noterar påståenden på BN om att Roja Harrods PPH & Isola Blu ska vara diskade:

Noterar påståenden på BN om att Roja Harrods PPH & Isola Blu ska vara diskade:

Isola blu borde ju vara en storsäljare? PPH kommer jag stocka om den diskas. Riktigt bra gubbdoft!

DD. Blev inspirerad av tidigare poster och valde Isola Blu idag. Måste säga att den är betydligt bättre idag än för ett halvår sedan när jag först öppnade flaskan. Uppfattade den nästan som lite frän och "vass" i kanterna. Men nu är den ju mycket mer len och fin. 👌 Kan ju förstås vara ren inbillning.
IMG_20250705_102218.jpg

Senast ändrad:
IMG_7173.jpeg

DD: TRNP - Queen of Sheba.
First impressions: Hysterikan har gjort det igen. Otrolig blandning av florala noter och oud och en väldigt lätt jordighet som inte blir för påtaglig (jag har själv svårt med det), utan istället gör blommigheten mer naturlig. Väldigt lyckat blindköp må jag säga. Återigen stort tack till @Sthlm-Nicklas för möjligheten.

Tillbaka
Topp