Notorious Niklas
Silver
Har också en split från @S.L på den. Väldigt go när man vill kanalisera sin inre gubbighet. Jag gillar!Chanel antaeus.
Någon som gillar den?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har också en split från @S.L på den. Väldigt go när man vill kanalisera sin inre gubbighet. Jag gillar!Chanel antaeus.
Någon som gillar den?
![]()
Älskar'tChanel antaeus.
Någon som gillar den?
![]()
Jag rankar Chanel väldig högt bland mina favorit hus. Utan tvekan bland top 5 husen.Gillar! I synnerhet den lite äldre versionen som @S.L sitter på!
Chanel överlag är rätt underskattade. Hela Les Exclusifs är bra. Och många äldre parfymer är grymma.
Instämmer, den får bli DD:Har bara hunnit testa Alain delon- Le temps d’aimer än så länge. Riktig fullträff!
Instämmer, den får bli DD:
![]()
Man älskar ju Alain! Lär införskaffa en sådan jag också.Dags för dig att köpa "Eau de joy" också. Samma härad men olik ändå. Riktigt bra skit! Var @Notorious Niklas som lurade på mig den!
Noterar påståenden på BN om att Roja Harrods PPH & Isola Blu ska vara diskade:
Anyone seen Roja Harrods Pour Homme at discounter?
Interested in a bottle of Roja Harrods Pour Homme but cannot pay the retail price so wondering has anyone seen it recently at any discounter in the States? I just bought 3 other Roja bottles at Jomashop but unfortunately they don’t carry that one. Only a couple on EBay and concerned that none...basenotes.com
Favorithuset här. DD: Honey Oud.DD: JF. Floris är inte bara en parfym för mig utan en känsla.
![]()