Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är deloox generellt bästa sidan att handla på? Eller finns det andra bra sidor man missat?
Jag har handlat därifrån. Inga konstigheter.Kika på Beautinow. Aldrig handlat dock, men bra priser.
Bokstavligt talat två av Sveriges största skönhetsbutiker på nätet, drygt svar kanske men sök gärna liteNordicfeel.se och bangerhead.se har ni handlat där? Verkar alltid vara ”erbjudande” med 1h timer på t.ex pdm layton….
Gjorde det men den där timern tilta mig totalt, klickar jag in mig via google så var timern där med rabatterat pris men går man in på sidan först har man ordinarie pris.Bokstavligt talat två av Sveriges största skönhetsbutiker på nätet, drygt svar kanske men sök gärna lite
Snyggt, trodde inte att EN skulle få hem flaskor. Enligt Rogues IG ska den släppas på måndag.Förresten, någon av er som hört något om Rogues nya Grand Cru? Såg att någon redan fått sin flaska men hittar inte tillbaka till personen… Har reserverat en flaska genom EN, pris på $285 är det senaste jag hörde.
Snyggt, trodde inte att EN skulle få hem flaskor. Enligt Rogues IG ska den släppas på måndag.
Vad för koppling har No.89 med Bond?DD: Bondparfym och Bondklocka.
![]()
Korrekt. Tar inte gift på sanningshalten men storyn är väl kort att Fleming brukade bära No.89 och sedan refererade till Floris i de tidiga böckerna.Vad för koppling har No.89 med Bond?
Är det att författaren personligen bar No.89?
Häftigt! Som nybliven bondälskare så kanske jag borde behålla min No.89.Korrekt. Tar inte gift på sanningshalten men storyn är väl kort att Fleming brukade bära No.89 och sedan refererade till Floris i de tidiga böckerna.
Kul kuriosa iaf! Klart den ska behålls. Det var faktiskt No.89 som drog ner mig i parfymträsket…Häftigt! Som nybliven bondälskare så kanske jag borde behålla min No.89.