• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
IMG_2316.jpeg

Nordicfeel.se och bangerhead.se har ni handlat där? Verkar alltid vara ”erbjudande” med 1h timer på t.ex pdm layton….

Förresten, någon av er som hört något om Rogues nya Grand Cru? Såg att någon redan fått sin flaska men hittar inte tillbaka till personen… Har reserverat en flaska genom EN, pris på $285 är det senaste jag hörde.

Förresten, någon av er som hört något om Rogues nya Grand Cru? Såg att någon redan fått sin flaska men hittar inte tillbaka till personen… Har reserverat en flaska genom EN, pris på $285 är det senaste jag hörde.
Snyggt, trodde inte att EN skulle få hem flaskor. Enligt Rogues IG ska den släppas på måndag.

Snyggt, trodde inte att EN skulle få hem flaskor. Enligt Rogues IG ska den släppas på måndag.

Ah! Det var faktiskt de som hörde av sig om jag ville anmäla intresse men något mail senare erbjöd sig reservera en till mig. Kan vara värt att maila dem om du är intresserad!

Tillbaka
Topp