Den och Lalique Pour Homme EDP är svårslagna ur ett VFM perspektiv.Kanske bästa value for money som existerar i parfym-djungeln. Speciellt för klassiskt maskulina dofter. Ska köpa några till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den och Lalique Pour Homme EDP är svårslagna ur ett VFM perspektiv.Kanske bästa value for money som existerar i parfym-djungeln. Speciellt för klassiskt maskulina dofter. Ska köpa några till.
Otrolig! Vilken årgång har du?DD fick bli den bästa från Diors gamla Priveé serien. Utan att tveka så får denna 11 av 10p.
Ha en trevlig midsommar alla parfymnördar
![]()
Den jag hade på mig igår var 2017, en 125ml flaska.Otrolig! Vilken årgång har du?
Såg det där och tänkte på dig, ser fram emot dina intryck!Detta är coolt på riktigt.
En av arvtagarna/släktingarna till Coty har skapat ett parfymmärke, Spoturno. (Coty’s riktiga namn). Turin har slaktat Coty (den moderna versionen) rätt många ggr men denna gång är det idel hyllningar.
Kanske inte helt oväntat givet vem näsan är: Sheldrake. Jag köpte precis deras sample set. Ska bli oerhört kul att testa. Speciellt eftersom Sheldrake enligt Turin verkar ha fått nästan obegränsad råvaru-budget.
![]()
About us
Spoturno is a company created by Véronique Spoturno, whose purpose is to perpetuate the exceptional olfactory work of her great-grandfather, François Spoturno dit Coty, founder of the Parfumerie Moderne, an inexhaustible source of inspiration for today's perfumers, in order to transcend the...spoturno.com
Bakgrund från Luca Turin:
![]()
![]()
![]()
![]()
Såg det där och tänkte på dig, ser fram emot dina intryck!
Tror det kan bli ett dyrt sample kit det där…
Inte överflödigt i mitt tycke, har DDV Extreme också och tanken har aldrig slagit mig att den ena gör den andra redundant.Tycker den är g r y m. Hur håller den sig kontra Duc De Vervins? Överflödigt att ha båda?
Inte överflödigt i mitt tycke, har DDV Extreme också och tanken har aldrig slagit mig att den ena gör den andra redundant.
Men jag har ju en viss förkärlek till denna genré förvisso.
Man frågar mannen med 300st Fougere’s i sin samling om redundans…Det fetade är nog the understatement of the year....