• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

IMG_7215.jpeg

Dagens leverans - Honeysuckle Chado av JINX. Har aldrig någonsin doftat på något som doftar såhär. Galet bra denna!

Detta är coolt på riktigt.
En av arvtagarna/släktingarna till Coty har skapat ett parfymmärke, Spoturno. (Coty’s riktiga namn). Turin har slaktat Coty (den moderna versionen) rätt många ggr men denna gång är det idel hyllningar.

Kanske inte helt oväntat givet vem näsan är: Sheldrake. Jag köpte precis deras sample set. Ska bli oerhört kul att testa. Speciellt eftersom Sheldrake enligt Turin verkar ha fått nästan obegränsad råvaru-budget.

Bakgrund från Luca Turin:

IMG_7288.png

IMG_7289.png

IMG_7290.png

IMG_7291.jpeg

Detta är coolt på riktigt.
En av arvtagarna/släktingarna till Coty har skapat ett parfymmärke, Spoturno. (Coty’s riktiga namn). Turin har slaktat Coty (den moderna versionen) rätt många ggr men denna gång är det idel hyllningar.

Kanske inte helt oväntat givet vem näsan är: Sheldrake. Jag köpte precis deras sample set. Ska bli oerhört kul att testa. Speciellt eftersom Sheldrake enligt Turin verkar ha fått nästan obegränsad råvaru-budget.

Bakgrund från Luca Turin:

IMG_7288.png

IMG_7289.png

IMG_7290.png

IMG_7291.jpeg
Såg det där och tänkte på dig, ser fram emot dina intryck!
Tror det kan bli ett dyrt sample kit det där…

Halloj!
Köpte en PDM Carlisle via fb grupp. En äldre variant (2021) med 77 % alkohol. Den är nuclear 😁 och doftar som den ska, men till min förvåning hade den en pressurized atomizer. Vid googling verkar det eventuellt som att PDM experimenterat med såna en del år tillbaka. Någon annan som har pdm med pressurized sprayer?
1000060839.jpg

Tillbaka
Topp