• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

DD:
ADF1404B-D817-4BE9-B51A-C05867A9354D.jpeg

IMG_4336.jpeg

Här kommer bilden på mina Black Friday beställningar som jag lovade (förutom Dioren som jag köpte hos Dior).

300-gränsen av parfymer är sedan länge passerad efter alla tidigare parfyminköp, men de här är de som verkligen stuckit ut och som jag gillar allra mest – särskilt Serge Lutens Périlleusement Vôtre! 🖤

Och jag som sa att jag inte skulle köpa flera Dior, men Rose Star är kanske den bästa som F-K har släppt via Dior.

Senast ändrad:
IMG_4336.jpeg

Här kommer bilden på mina Black Friday beställningar som jag lovade (förutom Dioren som jag köpte hos Dior).

300-gränsen av parfymer är sedan länge passerad efter alla tidigare parfyminköp, men de här är de som verkligen stuckit ut och som jag gillar allra mest – särskilt Serge Lutens Périlleusement Vôtre! 🖤

Och jag som sa att jag inte skulle köpa flera Dior, men Rose Star är kanske den bästa som F-K har släppt via Dior.

Berätta mer om rose star, jag har medvetet undvikit allt från FK bortsett ambre nuit elexir. Även Trafalgar är rätt bra på elexir-sidan (originalen på bägge är bäst dock ska tilläggas ).

Berätta mer om rose star, jag har medvetet undvikit allt från FK bortsett ambre nuit elexir. Även Trafalgar är rätt bra på elexir-sidan (originalen på bägge är bäst dock ska tilläggas ).
Rose Staren doftar som kryddig ros blandat med honungssöt muskbas.
Gillar man PdM - Delina så kommer man tycka om RS.
Min fru älskar både Delina och Rouge Trafalgar och hon föll direkt för denna 😊
En väldigt tjejig doft som jag lätt skulle kunna rocka själv 💪🏻

Rose Staren doftar som kryddig ros blandat med honungssöt muskbas.
Gillar man PdM - Delina så kommer man tycka om RS.
Min fru älskar både Delina och Rouge Trafalgar och hon föll direkt för denna 😊
En väldigt tjejig doft som jag lätt skulle kunna rocka själv 💪🏻

Jag gillar ju en hel del femininare dofter. RT, ambre nuit och gris dior kör jag själv. Otroligt fina!

Klickade hem en julklapp åt mig själv. Testade en sample av denna och föll pladask! Sjukaste prestandan på min hud dessutom. Doften höll i över ett dygn, vilket inte känns så vanligt i denna prisklass (950kr för 75ml, eller 850 med Gents julrabatt).
Kaffe, kakor, kola, vanilj, smör... Synd att jag inte hinner få hem den innan jul.
107545.jpeg

Stort tack @Clark Wayne, du har räddat min jul!

…och tack @Tjabo för tipset🙏

Taxichauffören (som nu också kör mig tillbaka) såg vår one minute-hand over och kollar nu duktigt misstänksamt i backspegeln på vad det är jag upprepat sitter och sniffar på här i baksätet. Jag har god lust att säga vad det faktiskt är men gissar på att han inte kommer att tro mig😄

Diaghilev😭🙌
IMG_2949.jpeg

IMG_2952.gif

Senast ändrad:

Taxichauffören (som nu också kör mig tillbaka) såg vår one minute-hand over och kollar nu duktigt misstänksamt i backspegeln på vad det är jag upprepat sitter och sniffar på här i baksätet. Jag har god lust att säga vad det faktiskt är men gissar på att han inte kommer att tro mig😄

Diaghilev😭🙌
IMG_2949.jpeg

IMG_2952.gif
Klassiskt KS-parfymtråd! Så jäkla fina individer här inne.

Diaghilev😭🙌
IMG_2949.jpeg
”En femma ryskt”

Diaghilev😭🙌
IMG_2949.jpeg

IMG_2952.gif

Hahaha har också haft en del överlämningar som måste sett ut som något helt annat 😁👌

Tillbaka
Topp