Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt, tack!7N42-6A0A Pepsi Quartz
mer sin ux åt folketTvå sidor och inte en enda UX? Jaja, räknar med att folk är upptagna med att försöka få till första hairlinen på sina
Klockan som spenderar mest tid på handleden här. Grym beater, skön tyngd och alltid redo. Den som bjuder nog för att jag ska skiljas från denna är både onödigt rik och skvatt galen!
![]()
Äh vad fan varva både och, det är det bästa!Jag sitter riktigt fast i kvartsträsket och bekvämligheten är total!
Dock börjar suget efter otrohet bli allt mer påtaglig och Tag'en kanske offras framöver när jag hittar rätt automatdykare...
![]()
Så sant, så sant.Äh vad fan varva både och, det är det bästa!![]()
Fan jag ville ju köpa den där av LukasJag har faktiskt också en batteriklocka.
![]()
För långsamFan jag ville ju köpa den där av Lukas
Bidrar med mina två Omega AT-kvartsare
![]()
![]()
Riktigt shysst, men fan asså omegan <3Kör en cwc som riktig fulbeater när det behövs.
![]()
![]()
En annan quartzare som jag verkligen saknar är denna Omega. Den är så jäkla cool, men om man bäddar får man ligga, som dom brukar säga
![]()
![]()
![]()
Till sist, quartzaren som startade all galenskap!
![]()
![]()
Jepp, ibland säljer man fortare än man hinner tänka...Riktigt shysst, men fan asså omegan <3
APC "if six was nine"
![]()
Är svag för batteridrivet. Här en Type Marine ubåtsklocka från B&R
![]()
![]()