Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med. Tror den blåa är nice, verkar vara lite sunburst på den. Jag tröttnar däremot vanligtvis snabbt på blåa klockor så det får räcka med PADIn.Ska nog också klicka hem en sån men funderar på den blå. Snygga!
Näääää, 43mm inkl kronskydd och kronskyddet är ganska stort.Din Aerospace är skitsnygg men den är ganska stor va?
Håller med. Tror den blåa är nice, verkar vara lite sunburst på den. Jag tröttnar däremot vanligtvis snabbt på blåa klockor så det får räcka med PADIn.
Näääää, 43mm inkl kronskydd och kronskyddet är ganska stort.
Tycker klickan är precis lagom. Kommer inte komma på GTGn men det kommer säkert någon annan med en Evo.Inkl kronskydd? Jaha! Känns inte så farligt då.
Kommer du på GTGn måste jag få klämma!
Tycker klickan är precis lagom. Kommer inte komma på GTGn men det kommer säkert någon annan med en Evo.
Missade att posta dessa förra året när kag ägde dem så jag gör väl det nu istället.
![]()
SBDC023
![]()
2a28
![]()
7546
![]()
SBBN015
![]()
7a28 aka Bishop
![]()
GST
![]()
![]()
SBBN031
Fast den gick ju inte på annons.Att jag inte köpte din "Bishop" när du sålde den...
![]()
![]()
Ja så var det kanske. Det var @thetaliban som sålde den, till dig. Och sen gick den iväg utanför forumet. Hittade den här annonsen:Fast den gick ju inte på annons.
Sjukt dumt att sälja den, den var typ NOS.![]()
Jag var totalt pank när den såldes. Svor dagligen för att jag inte kunde köpa den och tillslut köpte @john b den i smyg bara för att jag skulle kunna köpa den av honom så fort jac fick sålt en klocka jag hade på annons.Ja så var det kanske. Det var @thetaliban som sålde den, till dig. Och sen gick den iväg utanför forumet. Hittade den här annonsen:
https://klocksnack.se/threads/seiko-bishop-7a28-6000-4500-kr.32210/
Har för mig att jag pratade lite med en säljare och tvekade för länge. Det var kanske thetaliban då. Anyways, otroligt dumt av en att inte köpa den så fort man såg den.![]()
Nyligen köpt? Ser ut att vara i fint skick den där du.Jävligt ball men för stor och klumpig för mig.![]()
![]()
Nyligen köpt? Ser ut att vara i fint skick den där du.
Ja så var det kanske. Det var @thetaliban som sålde den, till dig. Och sen gick den iväg utanför forumet. Hittade den här annonsen:
https://klocksnack.se/threads/seiko-bishop-7a28-6000-4500-kr.32210/
Har för mig att jag pratade lite med en säljare och tvekade för länge. Det var kanske thetaliban då. Anyways, otroligt dumt av en att inte köpa den så fort man såg den.![]()
Tycker du verkligen den är för stor? Det är ju en väldigt behaglig passform och storlek.I förra veckan. Väldigt fint skick. Men dykare är inte min grej tyvärr.
Tycker du verkligen den är för stor? Det är ju en väldigt behaglig passform och storlek.
Synd på en 7548 i sånt fint skickJämfört med CWC G10 som jag vant mig vid. 13mm blev för klumpigt.
Synd på en 7548 i sånt fint skickdu hade säkert vant dig efter någon vecka.
Hade bestämt mig att det inte blir några fler CWC men nu blev jag lite sugen igen, en no date hade inte varit fel...Min bästa quartzare!
Edit: ok inte den bästa rent tekniskt kanske men detta är favoriten
![]()
Hade bestämt mig att det inte blir några fler CWC men nu blev jag lite sugen igen, en no date hade inte varit fel...
Ja jag vet, är sjukt sugen på just den... Men jag och natoband brukar inte klicka så jag försöker motstå.Silvermans har ju fortfarande T-dial kvar i nodate! Man behöver ingen annan klocka. Sjukt att dessa inte är slutsålda...
http://www.silvermans.co.uk/collect.../cwc-rn-divers-watch-matte?variant=4193828291
Ja jag vet, är sjukt sugen på just den... Men jag och natoband brukar inte klicka så jag försöker motstå.
Mycket bra idé!Ett av mina framtida projekt består av att just modda en sån genom att såga av bandstiften och borra ut för vanliga springbars för att sedan kunna köra den på t.ex. ett tropic-gummi.
Mycket bra idé!
Spännande!Så bra att jag kanske redan satt bollen i rullning medan vi suttit här och skrivit...