Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är för stor för henne!! Inte ens ett skämt..Vad skall du med rollen till? Till frugan?
Med tanke på att jag vet vad du gillar så har jag svårt att tänka mig en sådan på din armDen är för stor för henne!! Inte ens ett skämt..
Du har en stark poäng, men Rolex? Nee men du har ju självklart rätt, men tycker det är något speciellt med vit guld dd.Med tanke på att jag vet vad du gillar så har jag svårt att tänka mig en sådan på din arm
Tredje eller fjärde året i rad som jag ska skaffa en 1016. Känner på mig att 2020 blir året. Rolexpriserna ska bara gå ner lite först.
Doxa till sommaren förstås
Jag ska inte vara med i #owgmarch i år utan sitta på kanten och se de ofrivilliga våndas medans jag byter klocka varje dag
Fan! Enda möjligheten är att skaffa 1016 innan mars alltså1016 - ja
Sommardoxa - ja
#owgmarch - kommer du inte undan.
Gillar argumentet, men älskling, klockan är inte till mig, utan vårt barnJag vill köpa en klocka till min dotter som är 8-månader. Sonen som är 3,5år har en Hulk som jag använder tills det är dags för honom att ta över. Förslag på klocka till dottern mottages gärna. Tanken är att dotterns mamma eller jag ska använda klockan under tiden hon växer upp. Helst ska ju klockorna ha ett liknande värde men känns svårt att veta hur det ser ut om 20-25år.
2020 ska det införskaffas en av något slag. Exakt vad det blir är jag inte 100% men något ska det bli, allt från 1815 till Zeitwerk kan komma på tal. Frun (Schwiizer) har hotat med förvisning till soffan om jag köper en tysk dinka men det ska nog gå att övertyga henne.
Köp en Grand Seiko, se vad som händer
Oklart om win eller fail avs löftet. Men ganska väntat var det ju. Nya löftet för 2020 är att införskaffa en APRO.
IJag är väl rätt grön i detta, och under året har det endast blivit två stycken Orient (Bambino och Maki II). Om saker går som jag vill skall det bli en Longines Flagship Heritage och en Sinn 556 (I eller A är frågan).
Ja, det lutar allt mer åt det. Men jag bor i Göteborg och vill gärna se båda i verkligheten innan beslutet!