Vi har solskyddsglas Men, vi bor också i Jämtland så de dagar det är pest får vi helt enkelt försöka njuta av den lilla värme vi får haha..jag är inte avis på byggandet och kostnaden . Men det är bara att kämpa på, sen när det är klart så är det glömt fort!
Tänk på att det blir tokvarmt inne med mycket fönster, vi har ännu inte installerat några markiser främst för att det kostar multum. Men det kan vara en rekommendation.
Ser att ni kör skenor, vi har en skena nere och två uppe. Riktigt smidigt att kunna köra vad man vill i dem (i princip). Finns t om trådlösa högtalar att köpa och montera på dem
Kan rekommendera dig att sätta på en solskyddsfilm på glasen istället så slipper du kostnaden för markiser, det gör faktiskt en stor skillnad och kostar inte mer än kanske 1000kr per fönster monterat och klart.
Jag är ju gammal fönsterförsäljare så
Jag hade ritat inte mycket skenor från början men tillslut landade vi i att vi skulle ha två bara. Jag har 4st infällda högtalare i taket, subwoofersladd kommer ut i en av väggarna och all media sitter i en mediacentral i tvättstugan