Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu förstår jag att det tandagnisslas, visst skulle ni väl allihop helst av allt spenderat hela-hela helgen med ryggen i konstig vinkel?
50 kvm avslipat, 2 säckar spån blir det.
Vi har "tyvärr" fyra angränsande grannar varav tre har redan haft synpunkter på det ena och andra. Kan tilläggas att två av dem bott i sina hus mindre än ett halvår och den tredje kommer bygga nytt hus på den andra delen av tomten som styckades ..... Men vi försöker hålla god ton och inte skapa för strul
TjenaVad har de haft för synpunkter? Bra att veta...
Har nämligen också köpt tomt nyligen och håller på och ritar för bygglov.
Till @alfgren : vi höll som sagt på två år med bygglovsprocessande, och fick till slut rätt i högsta domstolen. Det här med utsikt osv har vi koll på...Tjena
Återkommer med det när jag sitter vid ett riktigt tangentbord
Tjusiga interiörbilder du levererar! Finns det några på utsidan också?Å klart!
Lätt att drabbas av den sjukanTjusiga interiörbilder du levererar! Finns det några på utsidan också?
Den här tråden har fått mig att punda prästgårdar/herrgårdar på hemnet. Tror fanimej jag blivit hemnet-periodare...
Lycka till med slitet!
Har snuset kommit ??Till @alfgren : vi höll som sagt på två år med bygglovsprocessande, och fick till slut rätt i högsta domstolen. Det här med utsikt osv har vi koll på...
Du har ju salt till i alla fall. Lycka till!
Blir till att äta byggdamm i den närmsta framtiden.
Snyggt! Jag målade hela badrummet med kakelfärg, såg jättelätt ut på videon. Tog tre dagar.....Själv gjort ett mindre "arbete" i veckan. Tjejens mosaik i köket såg för jävligt ut och rimmade inte särskilt väl med resterande lgh. Gick och köpte färg och så här blev det.
Innan
Efter