Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!@MaziK Ser riktigt bra ut! Mer bilder!
Helt sjukt vad fort det går att "bygga" dessa modulhus...är det bara jag som skulle vara livrädd för att de håller tätt osvGolvet klart till andra planet. Nu dags för väggarna till det övre planet. Bärande väggar på det nedre planet också på plats (givetvis)
![]()
Det här det moment som går fortast, sen tar det 22v innan allt annat är klart.Helt sjukt vad fort det går att "bygga" dessa modulhus...är det bara jag som skulle vara livrädd för att de håller tätt osv
Ser grymt ut dock!
Trevligt hus!Golvet klart till andra planet. Nu dags för väggarna till det övre planet. Bärande väggar på det nedre planet också på plats (givetvis)
![]()
Tackar!Trevligt hus!
Tackar!
Bjuder på en panoramabild på planlösningen(alla väggar är inte riktigt uppe än) på det nedre planet!
![]()
Riktigt bra! Grymt jobbat!Skjutdörrar, köksfläkt samt lite salningar + belysning på plats. Jag är snart färdig med elen och till helgen hade jag tänkt göra resterande radiator och golvvärme. Jag kommer även att dra nytt tappvatten så det blir att sätta upp ett par fördelarskåp, återkommer med detta senare.![]()
Tack så mycket
Ser kalas ut @MaziK !
En fråga (inget ifrågasättande), hur kommer det sig att du drar så mycket mediakabel trots att trådlösa varianter blir bättre och bättre? Är det kvaliteten som blir lidande eller är du extra intresserad?
Likaså jag är lite undrande till all denna teknik. Absolut inte i negativ bemärkelse då jag HATAR (!) synliga kablar men att ha högtalare överallt? Givetvis är alla olika men jag tänker lite i tankarna framtidssäkert då huset säkerligen ska stå många år och viss teknik snabbt åldras..
Hursom ser planlösningen sjysst ut! Gillar takhöjden på övervåningen och skippandet av vind. Det blir ju ändå bara massa skräp man spar där..
Det kommer vara drygt 3.5 i allrummet och 2.5 i övriga rum på det övre planet i takhöjd. Nere kommer det vara 2.7 i takhöjd i alla utrymmenLikaså jag är lite undrande till all denna teknik. Absolut inte i negativ bemärkelse då jag HATAR (!) synliga kablar men att ha högtalare överallt? Givetvis är alla olika men jag tänker lite i tankarna framtidssäkert då huset säkerligen ska stå många år och viss teknik snabbt åldras..
Hursom ser planlösningen sjysst ut! Gillar takhöjden på övervåningen och skippandet av vind. Det blir ju ändå bara massa skräp man spar där..