lite så
, på vintertid ser de in hos oss och jag vill egentligen bygga en mur med Nord Koreansk propaganda som körs 24/7.
Nu grymt OT
Igår på väg hem ifrån dagis. Han(kunde lika gärna varit hans sämre hälft) har hämtat sina barn och jag våra. Han ser att jag kommer, låtsats att jag inte är där... Jag säger "Hi", han tittar fortfarande inte på mig och säger "hi", jag säger "how is it going" han har börjat gå över, tittar fortfarande inte på mig och säger "doing good" inget mer fortsätter bara gå...
Det är samma moth.¤"/&¤/" som sa att han skulle stämma oss om vi skadade en björk när vi byggde vårat hus. Samma björk visade sig stå 50/50 på våra tomter, samma björk som vi nämnde för dem att den är rutten, samma bjök som vi ändå fick ta ner på vår bekostnad.....gahhhhh mitt blodtryck går bara jag tänker på det. Samma granne som klagade att en gren på en jävla hassel hade knäckts, en hassel som dessutom till 80% står på vår tomt. Samma jävla granne som inte går med på att vi klipper ner en hägg som är 10m(och 15m lång) hög till 7-8m eller hasseln som för den deln börjar bli så snart trots att vi har det mesta av det delat. Samma granne har skickat rekommenderat brev till oss med maikonversationer vi haft.....
Samma granne som köpte sitt hus efter det att vi köpt tomten, samma granne som inte lät oss placera garaget närmare än 2.5m till tomtgräns trots att de har två byggnader på sin tomt som står på tomtgränsen mot oss varav en hade stått mot vårat garage.......
Over and fucking out